آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 5 آذر ماه 1394 = 26-11 2015

منطقه؛ سخنان تامل برانگیز نماینده خامنه ای

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفته: بعضی‌ها به جای جنگ با آمریکا به سراغ مذاکره رفتند؛ غافل از اینکه سکوت در برابر باطل به معنای همراهی با آن است.

آخوند علی سعیدی چهارشنبه شب در همایش گرامیداشت هفته بسیج که در مدرسه فیضیه برگزار شد، گفت: بعضی‌ها می‌گویند باید با دنیا کنار بیاییم و به زیر سایه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی برویم، غافل از اینکه حفظ انقلاب جز با مبارزه با آمریکا میسر نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به سفر پوتین به تهران گفته: امروز کشور روسیه از تفکر شیعه استقبال می‌کند و می‌گوید ما آن اسلامی که توسط ایران ترویج می‌شود را دوست داریم.

وی در ادامه افزود: امروز مرزهای جمهوری اسلامی تا دریای مدیترانه و باب‌المندب پیش رفته و همچنان در حال گسترش است و به همین علت، منطقه آبستن حوادث غیرمترقبه است.



amir November 26, 2015 03:27 AM

گسترش اسلام وپی آمد آن حوادث غیر مترقبه در جهان؟
نیاز به تشریح و کالبد شکافی این مذهب که خاتمه همه مذاهب و در
انتظار مهدی موعود! که جهان را در بر خواهد گرفت نیست
اکنون فرزندان مهدی در صحنه و پهناور گیتی حضور خود را
اعلام داشته اند با تهاجم کشتار سنگسار سر بریدن تجاوز
غارت فرزندان این ناخلف موهوم همچنان ویروس رو به گسترش میباشند یکی از این فرزندان لقمه حرام پوتین روسی اکنون در ولایت هدایت با برادر نعلین نرد عشق میزند و در
تدارک ظهور عالیجناب مهدی رایزنی و مشاوره میکند تهران یا
مسکو ظهور کی و کجا انجام شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش November 26, 2015 07:29 PM

مرز های جمهوری اسلامی تا مدیترانه و باب المندب پیش رفته است زرشک چرت و پرت گفتن به چه می گویند مثل کبک سرشان را زیر برف کرده اندو نمی خواهند حقیقت را ببینند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: