آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 آذر ماه 1394 = 27-11 2015

پرده برداری سپاه پاسداران از زرادخانه نظامی

زینت میرهاشمی

رویدادهای جاری و آن چه که بر مردم ایران به طور مداوم تحمیل می شود، واقعیت کلید حسن روحانی برای باز کردن قفلهای بحران را در همان قد و قامت پوسترهای رنگین اش به نمایش می گذارد. آمار اخیر رئیس ستاد قوه قضائیه در رابطه با درآمد برادران قاچاقجی، زنگ زدگی کلید روحانی را به خوبی عیان می کند. پیش بینی می شود که صاحب کلید به تدارکاتچی بودن خود و بی فایده بودن کلید حل بحران اعتراف کند.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا روز پنجشنبه 5 آذر، درآمد سالیانه قاچاقچیان را «معادل بودجه عمرانی 2 سال کشور» و فراتر از 20 میلیارد دلار در سال برآورد کرد.

پایوران رژیم در قیل و قالها و زد و خوردهای جناحی با آهنگ بگم بگم، فقط اعترافهای دانه ریزهای شبکه قاچاق را به رُخ هم می کِشَند و کانون اصلی مافیای قاچاق یعنی وابستگان به بیت خامنه ای و برادران قاچاقچی را نادیده می گیرند. واقعیت این است که حجم کلان قاچاق و اقتصاد پنهان و زیر زمینی همراه با سودهای کلان که دشمن درجه یک توسعه و رشد تولید است، نمی تواند از دید و مشام پاسداران و بیت خامنه ای پنهان بماند.

بر اساس داده های آماری، بخشی از در آمد قاچاقچیان از «جا به جایی کالاهای قاجاق» و کالای آرایشی، دارویی و بهداشتی که «تاریخ گذشته و فاسد ... و غیر استاندارد و آلوده» است، به دست می آید. رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا، پیامد این میزان درآمد در جا به جایی کالا را «حذف نزدیک به 2 میلیون فرصت شغلی در کشور» تخمین زده است.

در رویدادی دیگر، مشاور سرکرده نیروی قدس سپاه پاسداران، در روز پنچشنبه 5 آذر از تبدیل ایران به زرادخانه نظامی پرده برداری کرد. وی در حالی که ساخت سلاح هسته ای را آسان تر از ساخت یک عینک اعلام کرد، از داشتن 14 انبار زیرزمینی موشک به نام 14 معصوم در عمق 30 تا 500 متری، پرده برداشت. وی با این انبارهای موشک همه جهان را تهدید کرد که «این مراکز به صورت اتوماتیک تمام مراکز مهم کشور حمله کننده را موشک باران می کند.»

این داعشی ولایت فقیهی به دنبال پرده برداری از زرادخانه موجود به تبدیل سرزمین ایران به انبار اتمی اعتراف کرد که جمهوری اسلامی تنها رژیم روی کره زمین است که «تمام مساحت کشور را به پازلهای 20 کیلومتر در 20 کیلومتر تقسیم کرده و وسط هر یک از این پازلها پدافند گذاشته است.»

تندیگی دو خبر مربوط به قاچاق و انبارهای موشکی در کنار آمار مربوط به گسترش فقر و بی خانمانی و تعطیلی واحدهای تولیدی و آسیبهای ناشی از آن، هیچ چشم انداز مثبت برای حل بحران اقتصادی از طریق کلید پوسیده و زنگ زده روحانی را نشان نمی دهد. راه حل غلبه بر بحران اقتصادی در قدم اول سیاسی بوده و از طریق سرنگونی رژیم حاکم بر ایران میسر است.



freedom November 26, 2015 11:43 AM

بار دیگر این جمهوری کثافات اسلامی چهره تروریستی خود را نشان میدهد !
در حالی که صدها ده و روستا در کشور دست رسی نه به آب نه به برق دارند این حکومت ضد مردمی که دستانش به خون ملت آغشته هست ، حرف از ابزار آلات جنگی میزند و به دنیا نشان میدهد که قدرت زیادی دارد ، از این بابت میتوان به روشنی فهمید که این حکومت صلح جو نیست و نخواهد بود !
صلح برای این حکومت بیشتر خطر سرنگونی است ،

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتکو November 26, 2015 04:20 PM

بهتر بود که تیتر این گزارش ( تبدیل ایران به انبار موشکی سپاه)به (تبدیل ایران به انبار موشکی پوتین) تصحیح شود دیگر بر هیچ ایران نشینی که ایرانی نژاد باشد حقیقت تلخ و فاجعه بار مستعمره کردن ایران توسط روسیه و عوامل آخوند نماها گماشته پوتین پنهان نیست - بعد از بیرون روس ها از اروپای شرقی و از دست منافع اقتصادی و چپاولگری در کشورهای اروپای شرقی روسیه و روس ها برای جبران کردن این خسارت اقتصادی کلان راهی به دربار علی خامنه ای پیدا کرده اند که ایران را مستعمره روسیه کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش November 27, 2015 07:02 AM

اولا سردارخالى بندى هم ديگر حدى دارد! گوياجناب سردار شب قبل خواب نما شده اند! دومااين چه افتخاريه? که شما خالى بند هاى سپاه پاسداران هر چند وقت يکبار با اين دروغ هاى شاخ و دم دار خود! به تسليحات پيشرفته ونيست در جهان خود بجهان اخطار ميدهيد?!(اين نوع حرفهاى تو خالى فقط مصرف داخلى دارد و بس وهمه هم ميدانند) حالا گيريم تمام صحبت هاى دروغ شما همگى حقيقت داشته باشد! و ج ااينقدر قدرت نظامى داشته باشد که حتى بتواند کل دنيا و بشريت را هم باآن موشکهاى 14 معصوميش (بيچاره 14 معصومى ها معنى 14 معصوم را هم فهميديم) که بقول تو خالى بند در عمق 500 مترى زيرزمين انبار کرديد (که اين هم دروغه) نابود بکند! آيااين طرز تفکر از نظر شما داعشى هاى ج ا افتخارآميزه? البته که ميگوييد بله! چون از نظر شما جانيان و صادر کنندگان تروريست بجهان!اين افتخار بزرگيه موشک داشتن! اما سوال اين است که مگر داعش با همين تفکر و اين تجهيزات نظامى! در حال حاظر باسم همان معصومين و قران در دست گرفته اش! که ج ا هم بهمان قران و دين اعتقاد و باور دارد! در سوريه وعراق باسم الله و دين چکار ميکند? مگر نه افتخارات او بجناياتش و اعمال زشت و پليد و غير انسانى اوست? که روزانه همه ما شاهد آن هستيم! حال شما هم مثل آنها با اين طرز تفکر داعشى خود! که (مثلا ج ا اينهمه موشک دارد? ووووو) متاسفانه در حکومتى باسم ج ا که مسولين آن با مديريت غلط درامور کشوردارى تا بامروز عاجزند و درمانده! و نتوانسته اند بنام اسلام و الله در طى اين 36 سال تا بامروز با اين ثروت خدا دادى يعنى نفت! کوچکترين راه گشايى براى بهبودى امورات مردم و زندگى بهتر آنها باشند! و يا توانايى باز کردن و گره گشايى و راه حلى در مورداکثر مشگلات زير بنايى و ساختدارى وآبادانى کشور نداشته اند! و حتى قادر به از بين بردن و ريشه کن کردن فساد و اختلاس و رشوه خوارى در سطوح ادارى هم نبوده اند! و نتوانسته اند صد ها معضل ديگررا حل و فصل کنند وبناچار آنها را به حاشيه رانده اند! و درمجموع نتوانسته اند جامعه رااز فرو رفتن هر چه بيشتر دراين منجلاب فقر! و عقب ماندگى در بسيارى از موارد! و دور افتادن از پيشرفت هاى جهانى در سطوح مختلف نجات دهند! پس ديگر با اين همه تفاسير! جناب سردار داشتن دپوى حاوى هزاران موشک 14 معصومى افتخار و هنرى براى ج ا بحساب نمى آيد! افتخار و سر بلندى وقتى است که ج ا بتواند شبيه ساير کشور هاى مترقى و صنعتى پيشرفته دنيا در صلح و صفا دانسته ها و اکتشافات و علم و تکنولوژى و صادرات پيشرفته خود را در يک ميدان رقابتى به کل جهان عرضه کند! نه اينکه آقايان ج ا و برادران قاچاقچى تا مهر و تسبيح از کشور چين وارد کنند! ولى مفتخر به تهديد دنيا و صدور موشک و تروريسم به منطقه و حزب الله باشند! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: