آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 5 آذر ماه 1394 = 26-11 2015

انگلیس؛ چه کسانی به پیدایش داعش کمک کردند؟

نخست وزیر انگلیس امروز در سخنرانی خود در مجلس عوام این کشور برای ارائه طرحی در زمینه مبارزه با تروریسم گفت: رژیم بشار اسد و جنگ او علیه ملت سوریه به گسترش داعش در این کشور کمک کرد.

دیوید کامرون افزود: پس از آنچه در پاریس رخ داد باید وارد عمل شویم و در شکست دادن داعش مشارکت کنیم. هدف از گسترش حملات، نابود کردن داعش و ضربه زدن به توان این گروه است. باید داعش را شکست داد و همه منابع آن را قطع و با آن در عراق و سوریه مقابله کرد.

نخست وزیر انگلیس گفت: باید حملات هوایی علیه پایگاه های داعش را در الرقه سوریه گسترش دهیم. ما می توانیم با نیروهای ارتش آزاد و گروه های کردی در مبارزه با داعش هماهنگی کنیم.

وی افزود: ما می خواهیم دولت جدیدی تشکیل دهیم که اسد در آن حضور نداشته باشد، کنار زدن بشار اسد از قدرت به پایان کشمکش در سوریه کمک می کند.

نخست وزیر انگلیس تاکید کرد: دیدگاه ما درباره آینده سوریه و عراق مبتنی بر مخالفت با فرقه گرایی و خودداری از جانبداری از یک طرف به زیان طرف دیگر است.






Mahtab November 26, 2015 12:53 PM

خودتان خوب میدانید کی این وحشیها را آورده همانهایی که آخوندهای کثیف را ۳۷ سال پیش آوردن ایران، که دیدید بلای جان خودتان شدن و حالا هم این وحشیها همینطور

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: