آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 5 آذر ماه 1394 = 26-11 2015

ورزش؛ بخاطر یک خنده 5 میلیون باید بدهم

روز نو: تیم والیبال پیکان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر راهی زاهدان شده تا برابر کویر زاهدان به میدان رود.پیکانی ها در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر در شرایطی برابر شهرداری تبریز به سختی پیروز شدند که حواشی هم در این دیدار بوجود آمد و با محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی مواجه شدند.
مجتبی میرزاجانپور و فرهاد سال افزون رفتار دور از انتظار انجام داده اند و با استناد به بند ۳۹ازماده ۱۰آئین نامه انضباطی به ترتیب به دو جلسه محرومیت تعلیقی و یکصدمیلیون ریال جریمه و یک جلسه محرومیت تعلیقی و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
فرهاد سال افزون بازیکن جوان و خوش آتیه پیکان درباره حواشی که در تبریز رخ داد به کاپ گفت: من به شخصه نه بی ادبی کردم نه اصلا با کسی کاری داشتم تنها کاری که کردم خندیدن بود. نمی دانستم خندیدن جرم است وگرنه این کار را انجام نمی دادم.
وی در ادامه گفت:ما در همه شهرها فحش می خوریم و ناسزا می شنویم اما خودمان را کنترل می کنیم و واکنشی نشان نمی دهیم. بعد بخاطر اینکه امتیاز گرفتیم و از حریف پیش افتادیم خوشحالی کردیم این کار را هم همیشه انجام می دهیم بازیکنان بقیه تیم ها هم خوشحالی می کنند اما تا الان نشنیده بودیم که این حرکت جریمه دارد. من واقعا نمی دانستم خندیدن جرم است و بخاطر اینکه خندیدم و خوشحالی کردم حالا باید 5 میلیون پرداخت کنم.
فرهاد به رای صادر شده اعتراض دارد و می گوید: من اعتراض خواهم کرد چون واقعا خطایی نکردم که مستحق چنین جریمه باشم و امیدوارم که مسئولان هم درک کنند در آن فضای کری خوانی خنده واقعا حرکت طبیعی است. اگر قرار به جریمه کردن برای این حرکت باشد خیلی ها هر هفته جریمه خواهند شد. به هرحال من نمی دانستم این حرکت تخلف است بعد از این بیشتر مراقب خواهم بود.



آرش November 26, 2015 08:40 PM

عزيزم شما مگر در اون حكومت اسلاميشون زندگى نميكنى كه الان ميگى نميدانستم خنده جرمه ! ! ، معلومه كه در حكومت ننگين جمهورى اسلامى خنده جرمه شما و ديگران بايد خون گريه كنيد اونم از نوع واقعيش نه اينكه مانند خودشان اشك تمساح بريزى

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: