آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 5 آذر ماه 1394 = 26-11 2015

دشمن برای انتخابات آینده طراحی ویژه دارد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات آینده مجلس انتخابات مهمی است زیرا باید بدانیم دشمن همیشه طراحی ویژه دارد و انتخابات همواره مورد طمع دشمن بوده است.

محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با افکارخبر با اشاره به ابعاد نفوذ دشمن اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیر خود بارها بر موضوع نفوذ دشمن تاکید داشته اند و هشدار داده اند که نگذاریم دشمن از ابعاد مختلف به کشور نفوذ کند.

وی افزود: دشمنان سعی دارند از کانال های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی نفوذ کنند تا بتوانند اهداف خود را پیش برند.

نایب رئیس مجلس با اشاره به نفوذ سیاسی در کشور بیان داشت: دشمن هیچگاه از دشمنی خود دست بر نمی دارد زیرا ایدئولوژی انقلاب اسلامی با ایدئولوژی نظام سلطه کاملا در تضاد است. استکبار جهانی می خواهد اینطور القا کند که ایران باید وابسته به آنها باشد .

باهنر تصریح کرد: دشمن پس از انقلاب هر زمانی انتخاباتی در کشور بوده به دنبال طراحی و نفوذی بوده است تا آنچه مورد خواست آنهاست اتفاق بیفتد. انتخابات آینده مجلس انتخابات مهمی است زیرا باید بدانیم دشمن همیشه طراحی ویژه دارد و انتخابات همواره مورد طمع دشمن بوده است.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان داشت: یکی دیگر از راههای نفوذ موضوعات فرهنگی است . دشمن فرهنگ انقلاب اسلامی و فرهنگ استکبار ستیزی را قبول ندارد و سعی دارد از طریق رسانه های خود فرهنگ وابستگی و فرهنگ ذلت را وارد کشور کند اما مردم متدین ما نشان داده اند زیر بار زور و استکبار نمی روند و استقلال بزرگترین هدیه انقلاب اسلامی بوده است.

باهنر بیان داشت: باید مراقب نفوذ اقتصادی دشمن نیز باشیم. همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مهمترین سیاست اقتصادی کشور اقتصاد مقاومتی است. ما باید در دوران پسابرجام به دنبال تولید با کیفیت برای عرضه در بازارهای جهانی باشیم و مراقب باشیم فرهنگ مصرف گرایی غربی به کشور وارد نشود.



Dariush November 26, 2015 02:25 PM

آقا این دشمن ۴۰ سال هست که میاید و میرود و حتا به خود آقا جانتان هم نفوذ می‌کند، هنوز پیدا نکردین این "دشمن" را؟ چه بی‌ عرضه!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش November 26, 2015 07:34 PM

از ترس سرنگونی سران نظام به چرت و پرت گفتن افتاده اند یکی نیست به احمق ها بگوید اگر دشمن و استکبار غربی در کشور اسلامی شما نفوذ نکند که شما خیلی زودتر از آنچه کسی فکرش را بکنید سقوط خواهید کرد به خاطر دزدی ها و بی لیاقتی شماها حکومتتان در آستانه فروپاشی اقتصادی قرار گرفته است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: