آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 7 آذر ماه 1394 = 28-11 2015

پخش ویدئو با عبارات توهین آمیز علیه روحانی

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری درباره ویدئویی در دو روز گذشته در برخی شبکه های اجتماعی با ادعای ضیافت اشرافی و پرخرج دولت برای سران شرکت کننده اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز منتشر شد، توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش ایرنا، پرویز اسماعیلی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: سال گذشته و در شهریور 93 (11 و 12 سپتامبر 2014) چهاردهمین اجلاس سران کشورهای عضو و ناظر سازمان همکاری های شانگهای در شهر دوشنبه پایتخت کشور تاجیکستان برگذار شد. دکتر روحانی نیز به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس حضور داشت.

وی افزود: طی روزهای گذشته در برخی شبکه های اجتماعی خاص، تصاویر ویدیویی منتشر شد که در آن با عبارات توهین آمیز و تحریک کننده ای ادعا شده بود؛ تصاویر مربوط به میهمانی و ضیافت اشرافی و پر خرج دولت از سران شرکت کننده در سومین اجلاس سران مجمع صادرکنندگان گاز در تهران (2 آذر 94) و از جمله ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه است.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری اظهار داشت: فیلم مذکور، اتفاقا در هیچ یک از رسانه های کشورمان تولید نشده بود و حتی یک ایرانی هم در آن دیده نمی شود. بلکه قبلا در سایت های متعلق به کشور میزبان (تاجیکستان) منتشر شده بود.

اسماعیلی ادامه داد: پیداست افرادی آگاهانه با اهداف و اغراض سیاسی؛ هم دروغ منتشر می کنند و هم مردم را فریب می دهند تا آنها را علیه رییس جمهوری و دولت تحریک کنند. تکلیف این عده روشن است و بر آنها حرجی نیست که 'دروغگو دشمن خداست.'



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: