آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 7 آذر ماه 1394 = 28-11 2015

رد پای سپاه پاسداران در عملیات تروریستی

پلیس کنیا می‌گوید که دو شهروند این کشور را بازداشت کرده که به همکاری با سپاه قدس پاسداران اعتراف کرده‌اند. این متهمان گفته‌اند که قصد داشتند برای حمله به برخی مراکز وابسته به کشورهای غربی در کنیا برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از رئیس پلیس کنیا، یکی از این دو نفر برای آموزش‌های لازم به ایران سفر کرده و اخیرا پس از بازگشت به کنیا، بازداشت شده است.

به گزارش رادیو آلمان، این اولین بار نیست که کنیا، حکومت ایران را متهم به برنامه‌ریزی برای انجام اقدامات تروریستی می‌کند. در ماه مه سال ۲۰۱۳ نیز دادگاهی در کنیا دو ایرانی به نام‌های احمد ابوالفتحی محمد و سید منصور موسوی را به اتهام فعالیت ‌تروریستی مجرم شناخت و آنها را به حبس ابد محکوم کرد.

بر اساس کیفرخواست دادستانی این دو ایرانی با تهیه ۱۵ کیلو مواد منفجره "هیکسوژن" قصد داشتند در نایروبی، پایتخت کنیا و مومباسا دومین شهر بزرگ این کشور بمب‌گذاری کنند. پیش‌تر گفته می‌شد که در "بدترین حالت" متهمان به ۱۵ سال حبس محکوم خواهند شد.

مقامات کنیایی سپتامبر ۲۰۱۴ اعلام کردند که دو ایرانی را با گذرنامه جعلی اسرائیلی در فرودگاه نایروبی بازداشت کرده‌اند. به گفته مقامات این دو نفر مظنون به تلاش برای انجام "اقدامات تروریستی" هستند.




freedom November 28, 2015 09:15 PM

این برای اولین بر نیست که دست تروریستی سپاه قدس در دنیا فاش میشود !
تنها کسی که این را نمیداند ، فکر میکنم ،امام زمان است که این را نمیداند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: