آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 10 آذر ماه 1394 = 01-12 2015

آب و هوا؛ پاپ: جهان در آستانه خودکشی است

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان درباره کنفرانس آب و هوايی پاریس گفت: اکنون باید توافقنامه ای به دست آید وگرنه هیچ وقت چنین توافقنامه ای به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از رم، پاپ در هواپیمای اختصاصی خود اعلام کرد افزایش دمای زمین جهان را در آستانه خودکشی قرار داده است و جامعه بین المللی که در پاریس در چهارچوب کنفرانس آب و هوایی گرد آمده است، باید اکنون اقدام کند یا این که هیچ گاه چنین توافقنامه ای به نیجه نخواهد رسید.

پاپ که بعد از سفری دوره ای به آفریقا در راه بازگشت به رم، پایتخت ایتالیا بود، در کنفرانسی مطبوعاتی در درون هواپیما گفت من درباره نتیجه کنفرانس آب و هوایی مطمئن نیستم اما آنچه می توانم بگویم این است که زمان دستیابی به توافق یا اکنون است یا هیچ وقت.

پاپ گفت از کنفرانس آب و هوایی کیوتو در سال 1997 تاکنون، کار چندانی صورت نگرفته و هر سال مشکلات شدیدتر شده است و این در حالی است که به نظر می رسد چنانچه بخواهیم سخن محکمی به کار ببریم، می توان گفت ما در آستانه خودکشی قرار داریم.




Vito December 1, 2015 06:48 AM

آقای پاپ شما خودتون هم لطفا با درشکه سفر کنید بعد موعظه بفرمایید خودت نشستی تو هواپیمای شخصی با میلیاردها دلار ثروت که با چاپیدن ملت و از بین بردن منابع به دست اومده اونوقت میگی این آخرین فرصته! همین شماها دنیا رو جای بدی برای زندگی کردید لطفاً شما دایه مهربانتر از مادر نشو واسه همه و برو واتیکان، علم خودش ميدونه چطور جهان رو نجات بده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: