آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 11 آذر ماه 1394 = 02-12 2015

این واقعیتها پوستر نیست که بتوان آن را جمع کرد

زینت میرهاشمی

پنهان کردن گسترش اعتیاد به جای ریشه کن کردن آن

گسترش اعتیاد و رسیدن سن اعتیاد به 10 تا 13 سال، از جمله دستاوردهای درخشان حکومت فاسد ولایت فقیه است. دو شخصیتی بودن، دروغ گفتن، تظاهر کردن و داشتن دو نوع شیوه زندگی (در داخل و در خارج از خانه) از جمله پدیده های رایج در جامعه است که محصول مستقیم فرهنگ رژیم حاکم بر کشور است. بنیادگرایی اسلامی و استبداد مذهبی با ترویج ریاکاری، دروغ و فساد، فرهنگ توده های نا آگاه و البته محروم را شکل می دهد. طرح جدید دولت در رابطه با جمع آوری معتادان، ریشه در همین فرهنگ دو رویی و ارتجاعی است.

روز سه شنبه 10 آذر، ماموران سرکوبگر پلیس تهران، طرح دولت مبنی بر جمع کردن زنان «معتاد متجاهر» اجرا کردند. معتاد متحاجر به کسانی گفته می شود که اعتیادشان علنی است و آن را پنهان نمی کنند. این طرح زنان کارتون خواب را هم شامل می شود. بر اساس گفته فرماندار تهران، پیش بینی می شود که 600 زن کارتون خواب به همراه فرزندانشان در یک هفته جمع آوری شوند. عجب!. مشکل این است که این زنان نمی توانند سرپناه خود که همان کارتون است را لاپوشانی کنند.

این گونه طرحها فریبکارانه و با هدف پاکسازی چهره شهر از فقر، تنگدستی، بی خانمانی، دست فروشی، کودکان کار و ....است. این واقعیتها برچسب و پوستر نیستند که به دیوار خیابانها چسبیده شده باشند که بشود اینگونه آنها را جمع کرد. اینها واقعیتهای زشت و غم انگیز جامعه بیمار با حکومت مستبد و فاسد است. دولت کلید دار با عملیاتی کردن این طرح، تلاش می کند واقعیتهای تلخ را بپوشاند چون توان درمان آن را ندارد. ناهنجاریهای موجود در جامعه ما، محصول نظام است و این نظام با هر کلیدی که بسازد نمی تواند بر این معضل غلبه کند.



Mina minavand December 2, 2015 07:45 AM

جمع کردن میخوان باهاشون چیکار کنن؟ اینها اگر بدبختی نداشتن که به اینجا نمیرسیدن و مسئول این مشگلات جمهوری اسلامیبست

گزارش یا اعتراض به این نظر


سام December 2, 2015 08:35 AM

بادرود: با اجرای طرح بظاهر مثبت جمع آوری زنان معتاد در جنوب تهران توسط شهرداری در راستای نزدیکی به انتصابات فرمایشی رژیم اهریمنی انجام شده است اما آن که ما باید بدان توجه داشته باشیم، موجودیت حکومت اشغالگر از بدو رویکار آمدن با شروط ویرانگی ایرانزمین توسط بیگانگان تائین گردیده ! گسترش هوشمندانه و عمدی فقر و اعتیاد به مواد محدر در جامعه بزرگ ایران یکی از شروط اصلی اجانب در برابر به قدرت رساندن این حاکمان جنایتکار و فاسد تهران بشمار میرود پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


amir December 2, 2015 09:44 AM

یک واقعه تلخ و شوم و رقت انگیز بانی هزاران هزار مشکل هموطنان ماست کارتن خواب و فروش کلیه و نوزاد و فحشا
گرانی بیکاری اعتیاد افسردگی خودکشی خود سوزی
دخالت در امور مذهب و افکار مردم
این مذهب پوشالی خونریز عوام فریب چه بود که روزگار کشور
و ملتی را به این منجلاب کشاند؟ نه اتحادیه اروپا نه قانون بشر
نه سازمان ملل راهگشای ما نیست کس نخارد پشت من جز ناخن
انگشت من دیر بپا خیزیم ایران از سوریه بمراتب بدتر خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: