آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 16 آذر ماه 1394 = 07-12 2015

شکافتن ‫‏بخیه‬ های ‫صدرا و سوزاندن ‫‏کساسه

شکافتن ‫‏بخیه‬ های چانه ‫صدرا کوچولو، وحشتناک تر از سوزاندن تن ‫‏معاذ کساسه‬! (خلبان اردنی که بدست داعش در یک قفس سوزانده شد)
محمد محبی/روزنامه نگار:
در ظاهر فقط چند بخیه شکافته شد، اما این انسانیت و شرف و اخلاق بود که شکافته شد. کادر درمان بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر از توابع استان اصفهان، به دلیل عدم بضاعت مالی خانواده یک بیمار خردسال، بخیه چانه صدرای چهار ساله را شکافتند و او را با چانه شکافته شده و خونین روانه خانه کردند.
پسری چهارساله هفته گذشته به دلیل پارگی ناحیه چانه به اورژانس بیمارستان اشرفی اصفهانی در خمینی شهر مراجعه و کادر حاضر، سرپایی چانه مصدوم را بخیه می‌کنند. در ادامه وقتی می‌بینند مادر بیمار توانایی پرداخت هزینه 150 هزار تومانی درمان را برای ترخیص ندارد، با دستور مسئول کادر پزشکی، پرستار بخیه‌های پسر چهار ساله را کشیده و بیمار با خونریزی و پارگی چانه از بیمارستان خارج می‌شود.
برای من مسوولین بیمارستانی که چنین کار شرم آوری را انجام داده اند و بخیه های صدرا کوچولو را شکافتند، با آن کادر اجرای احکام داعش که معاذ کساسه،
خلبان اردذنی را آتش زدند و در واقع حکم قاضی داعشی را اجرا کردند، تفاوت چندانی ندارند.



فريبرز December 7, 2015 05:38 PM

قابل توجّه بابك زنجانى و ساير دزدها و اراذل و اوباشى كه ايران عزيز ما را به اين فلاكت انداختند

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش December 7, 2015 10:47 PM

لابد اينهم نوعى جديد از قسم نامه پزشکى و درمان در زمان ج ا داعشى است! که دکتر ها و يا مسولين بيمارستانى بايد امروز بآن پاى بند باشند! بسى جاى شرمساريست! آيا با يک بچه آخوند هم اينکار را انجام ميدادند?? اما براى مثال آقا مجتبى خامنه اى جنايتکار! ميتواند با پول بيت المال بيچاره! (امثال مادر صدرا ها) حتى زن نازاى خودش را در انگلستان بمعالجه برساند! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: