آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 17 بهمن ماه 1395 = 05-02 2017

حکم وحشیانه؛ حکومت خامنه ای همان داعش است

حکومت خامنه ای و داعش دوقلوهای همزاد

خبرگزاری هرانا ـ دادگاه کیفری ۱ استان لرستان یک زن و مرد متهم به رابطه نامشروع را در پرونده موسوم به “کلیپ گراب” به سنگسار (رجم) محکوم کرد. صدور این حکم بعنوان یک مجازات غیرانسانی دسته بندی میشود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کشکان، بر اساس حکم صادره از شعبه اول دادگاه کیفری ۱ استان لرستان حکم محکومیت آقای خ-آ و خانم س-م متهمین «پرونده موسوم به کلیپ گراب» به رجم (سنگسار) صادر شده است.

این منبع مطلع اعلام کرد: “حکم فعلا‍ً در دادگاه بدوی صادر شده و در مسیر ابلاغ به دو وکیل متهمین قرار دارد و وکلای متهمین بیست روز فرصت دارند که نسبت به این حکم در دیوان عالی کشور اعتراض کنند”.

این منبع مطلع بیان کرد: “در این پرونده همسر متهمه شاکی پرونده می باشد که وکیل ایشان برای متهمین درخواست اشد مجازات نموده و دادگاه کیفری استان بعد از دو جلسه رسیدگی و تحقیقات مفصل و مبسوط با احراز مجرمیت متهمین اقدام به صدور حکم رجم (سنگسار) نموده است”.

در این‌ پرونده نقش مدیریت ریاست دادگستری شهرستان، دادستان عمومی و انقلاب، اداره آگاهی، پلیس فتا و پلیس اطلاعات در جمع آوری دلایل و مدارک، دستگیری متهمین و ارسال پرونده به مراجع قانونی حائز اهمیت بوده است.

همچنین در خصوص دو متهم منتشر کننده ی کلیپ فوق که هم اکنون در بازداشت می باشند، پرونده متشکله در انتظار صدور حکم در مرجع قضایی است.

لازم به توضیح است، سنگسار یک نوع مجازات مرگ است که از طریق پرتاب سنگ (که به صورت گروهی انجام می‌شود) به طرف مجرم صورت می‌گیرد. جامعه بین‌المللی اعدام از طریق سنگسار را «عملی وحشیانه و سبعانه» تلقی می‌کند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: