آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 7 دی ماه 1394 = 28-12 2015

تائید رابطه برخی از روحانیون با زنان روسپی

یک عضو جامعه روحانیت مبارز در بازخوانی بخشی از تاریخ روحانیت شیعه در دوران پهلوی٬ برخی گزارش‌ها درباره رابطه خود و بعضی از روحانیون بلند‌پایه با زنان «تن فروش» را رد نکرد.

آخوند شجونی در برنامه «دید در شب» در پاسخ به پرسش‌هایی مبنی بر وجود برخی اسناد و تصاویر از وی٬ محمدتقی فلسفی و برخی دیگر از روحانیون با «زنی تن فروش» گفته این تصاویر «انشاء‌الله مونتاژ» است.

وی در عین حال تلاش کرده به نوعی از توضیح درباره این اسناد و مدارک خودداری کند و افزوده: روحانیون هم مانند برخی از انسانها «صیغه» می‌کنند.

به گزارش دیگربان، پرویز ثابتی٬ مدیر امنیت داخلی ساواک در کتاب خاطرات خود با عنوان «در دامگه حادثه» نیز به این رابطه اشاره کرده و توضیحاتی در این زمینه ارائه کرده است.

ثابتی از دختری سخن به میان آورده که پنج تن از وعاظ تهران که «در بالای منبر از پاکی و طهارت صحبت می‌کردند» اما «آلوده به فساد بودند» هم‌چون شجونی و فلسفی را به خانه خود کشانده و ساواک موفق شد از آن‌ها «فیلم و عکس و نوار تهیه» کند.

ثابتی افزوده «دختر طبق دستوری که داشت سعی می‌کرد در اتاق‌ خواب حرکاتی بکند که سوژه هم متقابلا حرکات سبک و زننده‌ای انجام دهد.»

وی ادامه داده «مثلا در فیلم مربوط به فلسفی، دختر عمامهٔ فلسفی را برداشت و ابتدا به سر خود گذاشت. بعد لخت شد و عمامه را دور کمر خود پیچید و محل مخصوص خود را با آن پاک کرد.»

آن‌طور که این مقام ساواک گفته این دختر همچنین «عمامه را به گردنشان {روحانیون} پیچیده و آن‌ها را به این طرف و آن طرف کشانده بود. و یا از عمامه به عنوان توپ فوتبال و از عبا به عنوان چادر استفاده کرده بود.»



freedom December 28, 2015 11:49 AM

آخوندها همچون نیستند حاج آقا ، یک مرد در زنگیش یک زن میگیرد و بس ، معنی نداره صیغه کردن ، این بی شرفی نسل اخونها را نشان میدهد ،
شما به حدی شهوتی هستید که یک زن جواب شما را نمیده ، پست تر از شما اخونها در دنیا وجود نداره ، خاک بر سرتان با ان دین و مذهبتان ،
مرگ بر جمهوری اسلامی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Koroush December 28, 2015 03:22 PM

این صحبت ها در زمان شاه بود چون درخفا انجام میشد و عدیی باور میکردند عدیی هم باور نمیکردند و توسط ملی مذهبی ها تکذیب و ماله کشی میشود،,قدری قریب بود الان که ۳۷ سال است تجاوز وجنایت و غارت میکنند آشکارا ، فکر نمیکنم کسی تردید داشته باشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: