آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 16 دی ماه 1394 = 06-01 2016

رژیم یاغی ایران چالشی برای غرب + عکس

یک خبرگزاری‌ انگلیسی در گزارشی به نمایش دومین شهر موشکی رژیم ایران پرداخت و آن ‌را خودنمایی جمهوری اسلامی در برابر غرب توصیف کرد.

به گزارش فارس، خبرگزاری رویتر روز سه‌شنبه در گزارشی نوشت: تصاویر به نمایش درآمده دومین شهر موشکی زیرزمینی رژیم ایران را نشان دادند. این در حالی است که آمریکا و متحدین غربی‌اش اعلام کرده‌اند آزمایش موشکی ماه اکتبر در ایران نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل بوده است.

رویترز به نمایش فیلم یک دقیقه‌ای دومین شهر موشکی رژیم ایران به حضور علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی (عکس زیر) در بازدید از تاسیسات زیر زمینی موشکی جدید و نیز نمایش موشک برد بلند "عماد" اشاره کرد.

رویترز نوشت: آمریکا و متحدین غربی‌اش آزمایش موشکی ماه اکتبر سال گذشته را نیز نقض قطعنامه 1929 شورای امنیت سازمان ملل می‌دانند زیرا این موشک می‌تواند یک کلاهک‌ هسته‌ای را حمل کند.

در این گزارش آمده است: رژیم ایران با نمایش رسانه‌ای دومین تاسیسات زیرزمینی موشکی خود چالشی عمده برای آمریکا و متحدین اروپا‌یی‌اش همزمان با اجرای برجام (توافق هسته ای) ایجاد کرده است.

ایران پرس نیوز




Joe January 5, 2016 03:30 PM

زندان های آینده برای نگهداری جنایتکارهای رژیم از خامنه ای و سپاهیان آدمکش گرفته تا شکنجه گرها و مهره های کوچکه دیگه اینها لیاقت ندارند از هوای آزاد تنفس کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


جاوید January 5, 2016 04:06 PM

صدام حسین هم از این اسباب بازیها از روسیه به صورت انبوه خریداری و انبار کرده بود ولی دیدیم که بیشتر از ۱۵ دقیقه در مقابل آتش نیروهای غربی دوام نداشت اینگونه اعمال بچگانه جزوی از فرهنگ خاور میانه است و جز اینکه سر جوانان بدبخت ایران را به باد دهد سود دیگری برای کشور ما نخواهد داشت تا حالا کسی نشنیده است که مثلا المان یا فرانسه و اسرائیل داری چه تسلیحاتی هستند کسانی که آن موشکها یا لوازم تولید آنها را به سپاه داده اند خود نیز خوب میدانند تعداد و عملکرد انها چگونه میباشد جوجه ها را معمولا آخر پائیز میشمارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


سعید زینالی مفقود الاثر January 5, 2016 04:21 PM

بابا اینکه یک سوله معمولی ! ! شهر پوشکی دیگه چه مزخرفاتیه راستی خرداران سپاه عربستان چی شد چرا خفه خون گرفتید فقط بلدید مردم ایرانی اشغالی رو بکشید تف بر شما خونخواران تاریخ تف تف

گزارش یا اعتراض به این نظر


freedom January 5, 2016 05:06 PM

این مفت خورها با پول این کشور چه که نمیکنند !
بجای مقابله با بی سوادی ، بی آبی، بی برقی، پول کشور را خرج موشک و غیره میکنند ، خاک بر سرتان ، مرگ بر سپاه
مرگ بر آخوند و جمهوری اسلامیتان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: