آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 9 بهمن ماه 1394 = 29-01 2016

حمله پدر عروس "آقا" به روحانی

نماینده تهران در مجلس گفت: موافق صحبت‌های روحانی درباره شورای نگهبان و مجلس آینده نیستم و این اظهارات را موجب تشویش اذهان عمومی می‌دانم.

به گزارش فارس، غلامعلی حدادعادل ظهر امروز در حاشیه همایش اصواگرایان در تهران طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با وحدت ایجاد شده، اصولگرایان قدم به قدم به فهرست نهایی نزدیک شده‌اند.

و با بیان اینکه امیدوارم اصولگرایان در مجلس آینده بتوانند از میراث انقلاب دفاع کنند، افزود: تابع انتخاب مردم هستیم و تلاش می کنیم فهرستی را ارائه دهیم که مطلوب مردم باشد.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: از ما انتظار است که برای اصولگرایان رد صلاحیت شده رایزنی کنیم و اصلاح طلبان هم کسانی را دارند که برایشان رایزنی کنند.

حدادعادل با بیان اینکه خواسته همه ما عمل به قانون از سوی شورای نگهبان است، گفت: موافق با صحبت‌های رئیس جمهور درباره شورای نگهبان و مجلس آینده نیستم و این اظهارات را موجب تشویش اذهان عمومی می‌دانم.

وی افزود: در جریان اصولگرا، از کسانی که در فهرست قرار نگرفتند که البته مهمترین دلیل آن هم کمبود جا است، خواهش می کنیم انصراف دهند تا مردم بتوانند رای متمرکزتری دهند و از تشتت آرا جلوگیری شود.

حددادل افزود: اصولگرایان از 10 قدم مورد نیاز برای وحدت، 8 قدم را برداشته اند و تا چند روز آینده نیز فهرست اصولگرایان تکمیل شده و فکر می کنم فرصت کافی برای شروع تبلیغات از 30 بهمن فراهم باشد.

وی ادامه داد: انتظارمان از شورای نگهبان این است که منصفانه و دقیق باشد و از طرف دیگر چه اصلاح طلب و چه اصولگرا اگر شورای نگهبان حکمی داد همه بپذیرند.



Joe January 29, 2016 09:16 PM

یک کلام هم نه از مادر عروس بلکه از پدر عروس اصولگرایان ۸ قدم از ۱۰ قدم برای تشکیل مجلس بزغاله ها را برداشته اند بزغاله چران بزرگ را هم که میشناسید کیست ؟ بله خودش هست و هر روز قیافه منحوس اش را اینجا و آنجا میبینید به غیر از توالت های عمومی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: