آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 10 بهمن ماه 1394 = 30-01 2016

انتخابات؛ هشدار رفسنجانی به خامنه ای

رفسنجانی امروز خطاب به مسؤولان، صاحبان نفوذ و تصمیم‌گیران نظام گفت عرصه انتخابات آینده می‌تواند موجب افتخار دیگری باشد، به شرط اینکه قانون و اخلاق و آداب اسلامی در آن رعایت شود و در پی حذف یک گروه و میدان دادن به گروه دیگر نباشیم و تصمیم‌گیران باید سعی کنند، همه در عرصه انتخابات حضور داشته باشند.

رفسنجانی گفت: اگر انتخاباتی پرشور و با حضور همه سلایق و دلسوزان داخل خانواده انقلاب انجام شود، موجب افتخار دیگری برای نظام و عظمت و محبوبیت بیشتر رهبری خواهد بود که آینده انقلاب را نیز تضمین خواهد کرد، هر چند قدرت‌های جهانی علیه جمهوری اسلامی توطئه کنند.

رفسنجانی اقتدار نظام را در گرو تصمیم‌گیری‌های عاقلانه و منطقی و افزایش انگیزه‌های مردم برای حضور و حمایت از انقلاب و نظام دانست و گفت: باید با درک شرایط زمانی و رشد اطلاعات و آگاهی‌های روزافزون مردم، به نحوی تصمیم گرفت و عمل کرد که مردم همچنان از نظام و انقلاب خویش حمایت کنند.



freedom January 30, 2016 06:20 PM

همتون سر تا پا از یک طایفه هستدید ،اینقدر فیلم بازی نکنید بین خوداتون ،
ملت ایران آزادی میخواهد نه یک کلام بیش نه یک کلام پس
ملت از شما آخوندها بیزارند ، چرا خودتون به خریت میزنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Joe January 30, 2016 07:02 PM

رفسنجانی, آخوند روباه ۲۵ سال پیش از همپالکی خودت خامنه ی رودست خوردی و حالا افسوس میخوری ببین اون چه حرومزاده ی هست که تو حرومزاده را از صحنه بیرون کرد شیاد تر از آخوند, آخوند بغل دستیش هست

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa January 30, 2016 08:50 PM

اقای رفسنجانی مکار مگر دراین ۳۷ سالی که دارد می گذرد غیراز دلسوزان داخل خانواده انقلابتون بوده است ؟این افتخاربعدی بخورد توسرتو ورهبرت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: