آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 11 بهمن ماه 1394 = 31-01 2016

قتل قهرمان كشتی با چاقوی پسر مرغ فروش

شاگرد مغازه مرغ‌فروشي كه يك ‌ قهرمان كشتي را با چاقوي قصابي به قتل رسانده بود، خودش را به پليس معرفي كرد.

آفتاب : ساعت 21 شامگاه سه‌شنبه ششم بهمن‌ماه مأموران كلانتري 109 بهارستان از درگيري خونيني در خيابان زرين‌خامه حوالي ميدان بهارستان باخبر و راهي محل شدند. مأموران پليس در محل حادثه با جسد خونين مرد 34 ساله‌اي به نام علي كنار خيابان روبه‌رو شدند كه با اصابت چاقو به سينه‌اش به قتل رسيده بود. لحظاتي بعد قاضي ايلخاني، بازپرس ويژه قتل از دادسراي جنايي با تماس تلفني مأموران كلانتري بهارستان در محل حادثه حاضر شد و به تحقيق پرداخت. نخستين بررسي‌ها نشان داد مقتول كه پخش‌كننده مرغ است، لحظاتي قبل درگيري شديدي با پسر جواني به نام حسين كه كارگر مغازه مرغ‌فروشي است، داشته است. همچنين تحقيقات حاكي از آن بود كه مقتول دقايقي قبل قاتل را از جلوي مغازه مرغ فروشي سوار خودروی خود كرده و بعد از پيمودن مسافتي بين آنها درگيري اتفاق افتاده و قاتل هم پس از قتل وي، از محل گريخته است.

به گزارش جوان، پسر عموي مقتول كه موضوع را به پليس خبر داده بود، گفت: من كنار خيابان بودم كه ديدم حسين با خودرواش كنار من توقف كرد. وقتي سوار شدم علي هم داخل خودرو بود كه با هم مشاجره مي‌كردند. بعد از پيمودن مسافتي علي و حسين از خودرو پياده و با هم درگير شدند كه ناگهان متهم با چاقوي مرغ فروشي‌اش ضربه‌اي به علي زد و گريخت.

در حالي كه جسد مقتول به دستور بازپرس به پزشكي قانوني منتقل شد، مأموران در تحقيقات ميداني دريافتند قاتل فراري مدتي است بعد از پايان خدمتش در مغازه مرغ‌فروشي در خيابان ايران كار مي‌كند و شب‌ها هم همانجا مي‌خوابد. مأموران وقتي براي دستگيري متهم به مغازه مرغ‌فروشي رفتند، متوجه شدند علي پس از حادثه به مكان نامعلومي گريخته است. در چنين شرايطي مأموران اداره دهم پليس آگاهي تحقيقات گسترده‌اي را براي دستگيري قاتل فراري آغاز كردند تا اينكه ساعت 16 روز پنج‌شنبه دو روز بعد از حادثه دريافتند متهم خودش را به مأموران كلانتري باقرآباد قرچك تسليم كرده است.

متهم صبح ديروز در حالي در شعبه هشتم بازپرسي دادسراي جنايي مورد بازجويي قرار گرفت كه پدر و برادر مقتول هم در جلسه بازجويي حضور داشتند.
برادر مقتول به خبرنگار ما گفت: برادرم ورزشكار بود و چندين مقام كشوري و استاني در رشته كشتي دارد. او دو بار مقام اول كشتي كشور را به دست آورد و پنج بار هم مقام استاني داشت. من چندين سال است كه در كشتارگاه مرغ كار مي‌كنم و برادرم نيز در قسمت پخش مرغ كار مي‌كرد. من نمي‌دانم قاتل كه از بستگان دور ما است به چه گناهي برادرم را به قتل رساند و متهم علت اين درگيري را به ما نمي‌گويد. وي ادامه داد: سال 64 پدر قاتل باغش را در روستايي در حوالي شهرستان ميانه به پدر‌ من فروخت كه همين موضوع باعث اختلاف كوچكي شد و شايد هم قاتل به همين دليل دست به قتل زد.

متهم هم در بازجويي‌ها در ادعايي گفت: من پنج سال است در مرغ فروشي كار مي‌كنم و پس از پايان خدمت سربازي‌ام دوباره در اين مرغ فروشي شروع به كار كردم. شب حادثه در مغازه بودم كه مقتول به در مغازه آمد و خواست سوار خودروی او شوم. علي گفت با من كار دارد و من هم از آنجايي كه همشهري بوديم و با هم نسبت فاميلي داشتيم، سوار خودرواش شدم و او حركت كرد. چهارراه خورشيد پسر عمويش را كه كنار خيابان بود، سوار كرد و بعد به من فحاشي كرد. خيلي ناراحت شدم و نمي‌دانستم براي چه به من فحاشي مي‌كند. از او خواستم فحاشي نكند كه با هم مشاجره لفظي كرديم و بعد هم من از خودروی او پياده شدم. بعد از آن بود كه او هم پياده شد و شروع به كتك كاري من كرد. مقتول كاپشن مرا روي سرم كشيد و مرا كتك مي‌زد كه نفهميدم چطور چاقوي مرغ فروشي كه همراه داشتم به او برخورد كرد. پس از اين فرار كردم و او هم مقداري در تعقيبم بود اما به تعقيب ادامه نداد. وي اضافه كرد:‌ پس از فرار به شهر ري رفتم و دو شب آنجا بودم تا اينكه در روزنامه خواندم علي فوت كرده است. عذاب وجدان گرفتم و خودم را به پليس معرفي كردم.

تحقيقات از متهم به دستور قاضي ايلخاني براي روشن شدن زواياي پنهان اين حادثه ادامه دارد.
سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، ‌گفت: «متهم با قرار بازداشت موقت و براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: