آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 11 بهمن ماه 1394 = 31-01 2016

تجمع کارگران همراه با خانواده در مقابل فرمانداری

صبح امروز(۱۱بهمن) کارگران معدن زغال سنگ زمستان یورت در ادامه اعتراضات صنفی خود برای پنجمین روز در ماه جاری هماره خانواده های خود در مقابل ساختمان فرمانداری آزاد شهر تجمع کردند.

یکی از کارگران در تشریح دلایل تجمع امروز کارگران زمستان یورت(قشلاق)، به ایلنا گفت: امروز پنجمین روز در ماه جاری است که کارگران این واحد معدنی در شهرستان آزاد شهر استان گلستان برای پیگیری ۱۱ماه حقوق معوقه خود اجتماع صنفی برگزار می‌کنند.

او با یادآوری اینکه مطالبات ۱۱ماهه آنها مربوط به دو ماهه بهمن و اسفند سال۹۳ و ۹ ماه دستمزد سال جاری است، افزود: متاسفانه کارفرما در پرداخت مطالبات معوقه کارگران هیچ عکس العملی از خود نشان نمی‌دهد و در مقابل همه ما کارگران زمستان یورت شمال غرب وشرق منتظریم تا شاید مسئولان دولتی در خصوص پرداخت مطالباتمان اقدام مشهودی از خود نشان دهند.

وی بابیان اینکه شمار حاضران در اجتماع صنفی امروز در حدود۲۰۰ کارگر است، افزود: با گذشت یازده روز از شروع ماه بهمن هنوز کارفرمای این معدن به وعده خود در خصوص پرداخت مزد معوقه عمل نکرده است واین موضوع در آستانه نوروز ۹۵ بر نگرانی کارگران وخانواده هایشان افزوده است.

به گفته معترضین در اجتماع امروز نیز همانند روز گذشته وقتی خانواده هایمان با بد عهدی کارفرمای معدن در پرداخت مطالبات کارگران روبرو شدند ما را دوباره همراهی کردند.

کارگران گفتند هدفمان از تجمع مقابل فرمانداری آزاد شهر این است که از مسئولان می‌خواهیم به مشکلاتشان که از پرداخت نشدن ۱۱ ماه مزد معوقه ناشی شده است، بصورت مشهود رسیدگی کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: