آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 12 بهمن ماه 1394 = 01-02 2016

پخش اعترافات بازداشتی‌های طرح نفوذ

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس با اشاره به طرح دشمن برای به انحراف کشیدن مسئولان نظام گفت: به‌زودی از رسانه ملی فیلم اعتراف افرادی که در طرح نفوذ دستگیر شدند پخش خواهد شد و ملت ایران پشت‌صحنه نفوذ را مشاهده خواهند کرد.

صراط: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس با اشاره به طرح دشمن برای به انحراف کشیدن مسئولان نظام گفت: به‌زودی از رسانه ملی فیلم اعتراف افرادی که در طرح نفوذ دستگیر شدند پخش خواهد شد و ملت ایران پشت‌صحنه نفوذ را مشاهده خواهند کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی شیرازی صبح امروز در مراسم گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) که در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: دشمن امروز دام‌های گسترده‌ای برای به انحراف کشیده شدن مسئولان پهن کردند و افراد متعددی را وارد کشور کردند که انقلاب را متلاشی کنند.

وی بیان داشت: در آینده نه‌چندان دور فیلم اعتراف افرادی که در موضوع نفوذ دستگیر شدند پخش خواهد شد و ملت پشت‌صحنه موضوع نفوذ را مشاهده خواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس تصریح کرد: دشمن در طرح نفوذ خود به دنبال این است که در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برنامه‌ریزی کند البته جلوی بسیاری از طرح‌ها گرفته‌ شده است.

شیرازی ادامه داد: حماقت آمریکایی‌ها در موضوعات مختلف آشکارشده حتی فکر می‌کردند بیماری مقام معظم رهبری جدی است و برخی جاسوسان اخبار دروغ در این زمینه به آمریکایی‌ها گفتند اما مقام معظم رهبری اکنون سالم‌ترین فرد از مسئولان نظام است.

وی بیان داشت: آمریکایی‌ها بدانند تا ملت ایران و بسیجی‌ها در این کشور زنده هستند و تا روحیه شهادت‌طلبی وجود دارد هیچ غلطی نمی‌توانند کنند و در دام برخی جاسوسانی که اخبار دروغ برای آنان می‌فرستند قرار نگیرند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گفت: اگر آمریکایی‌ها بخواهند با انقلاب ایران و نظام جمهوری اسلامی بازی کنند یک‌بار دیگر ذلت آنان را به دنیا نشان خواهیم داد همان‌طور که سربازان نیروی دریایی سپاه در جزیره فارسی استان بوشهر آمریکایی‌های متجاوز را به ذلت کشیدند.

شیرازی اظهار داشت: اگر آمریکا بخواهد خطایی کند تمام اماکن متعلق به این کشور در تمام نقاط دنیا در معرض خطر خواهد بود و موشک‌های ایران تمام شناورهای زیردریایی آمریکا را به آتش خواهد کشید، اینها شعار نیست بلکه توان نظامی جمهوری اسلامی طوری است که کشور متجاوز را مجبور به تعظیم در مقابل ملت می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گفت: امام خمینی (ره) به اسلام در ایران و جامعه جهانی حیات بخشید و چیزی که مانع قدرت ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی و آمریکاست اسلام است.

شیرازی افزود: امام (ره) اسلام را زنده کرد و ورود امام (ره) به ایران یعنی سرآغاز یک حرکت برای دفاع از دین و ارزش‌ها در سطح جهانی، و امام با حمایت ملت ایران پرچم ظلم را در دنیا سرنگون کرد.

وی بیان کرد: مبارزه امام (ره) تنها با شاه نبود بلکه مبارزه با ظلم جهانی و طاغوت‌های زمان و همچنین استکبار آمریکا و اسرائیل بود، پس از 37 سال از انقلاب، دشمنی‌ها روز‌به‌روز پیچیده‌تر و مستمر شده و دشمنان و استکبار جهانی یک‌لحظه دست از دشمنی با ملت برنخواهند داشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس اظهار داشت: توطئه‌های دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به روش‌های مختلف بوده و نبرد سنگین فرهنگی را نیز تدارک دیدند و برای شکست انقلاب اما به نتیجه نرسیدند و این هم نشان از استحکام معماری دارد که امام (ره) برای انقلاب انجام داد.

شیرازی بابیان اینکه دشمنان، روحانیت، ملت و قدرت ولایت‌فقیه و دین را نشناختند، افزود: آمریکا و اسرائیل پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اتاق‌های فکر تشکیل دادند تا اسلام، تشیع، مهدویت و قدرت ولایت‌فقیه را بشناسند و با این شناخت، جمهوری اسلامی را از بین ببرند.

وی گفت: احمقی آمریکایی‌ها اینجاست که پس از 37 سال هنوز نفهمیدند که این نظام وابسته به کجاست و با این شیر نمی‌توان مبارزه کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس با اشاره به سابقه تاریخی علمای استان بوشهر در مبارزه با استکبار و استعمار افزود: آیت‌الله بلادی 100 سال پیش یک نظام‌نامه جنگی تدوین کرده بود و در اصل 22 و 23 این نظام‌نامه مرقوم کردند فرماندهان نظامی، تاریخ جنگ را تدوین و عکاسان هم باید صحنه‌های جنگ را ثبت کنند.

شیرازی بیان داشت: امام (ره) با نگاه دینی و تاریخ اسلام و اولیا الهی یک نظامی را شکل داد که در دنیا مشابه ندارد، امام (ره) با اتکا به خداوند، انقلاب اسلامی را شکل داد و شاه را بیرون کرد و قدرت آمریکا را در ایران شکست و نظام جمهوری اسلامی را پایه‌ریزی کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس اضافه کرد: امام (ره) پایه‌های نظام را انچنان مستحکم کرد که هیچ قدرت و هیچ زلزله و طرح استکباری نتوانسته این نظام را متلاشی کند.

وی گفت: دنیاطلبان در عصر پیغمبر(ص) هم نفهمیدند پیامبر خدا چه گفت و اکنون نیز جهان‌خواران و مادی‌گرایان نفهمیدند امام (ره) چه می‌گوید و به این سادگی نمی‌شود این انقلاب را متلاشی کرد هرچند دشمن یک‌لحظه از توطئه برای انقلاب و ملت غافل نیست.

شیرازی اظهار داشت: مسئله نفوذ یک موضوع جدی است دشمنان برای اینکه انقلاب اسلامی را از بین ببرند، طرح نفوذ را از اول انقلاب شروع کردند اکنون نیز اساس کار آنان نفوذ است.



Hassan February 1, 2016 10:33 PM

اینجارو قشنگ گفت: «آمریکایی‌ها بدانند تا ملت ایران
و بسیجی‌ها در این کشور زنده هستند»

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: