آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 12 بهمن ماه 1394 = 01-02 2016

حادثه «سعید امامی» تکرار می شود؟

سایت جوان آنلاین (پاسداران): نیروهای ارزشی هوشیار باشند
حادثه «سعید امامی» در کشور تکرار می شود؟!

بسیجی ها را تحت عنوان ساخته شده جدید یعنی دلواپس تخریب کرده اند که حتی اگر منافع ملی به تاراج رفت و کسی خواست فریادی بلند کند انگشت اشاره به سمتش بلند شود که این در همان سناریو می گنجد.

به گزارش پایگاه خبری شهدای ایران؛ مرور تاریخ سیاسی جریان ها در ایران نشان می دهد که برخی سناریو سازی ها توسط چهره های نزدیک به اصلاحات هر چند سال یک بار تکرار می شود تا در هیاهوی این تکرار، برخی هم سوء استفاده کرده و منافع ملی را به تاراج بگذارند!

"مصطفی تاج‌زاده" عضو سازمان منحله "مجاهدین (انقلاب) و از بازداشت شدگان فتنه 88، و همفکرانش در دولت خاتمی و حزب منحله "مشارکت" در دوران موسوم به اصلاحات با ساختن موجود مخوفي به نام "سعید امامی" و... تلاش کردند تا منافع ملی را به حراج بگذارند و در فضای سیاسی کشور از آب گل آلود ماهی گیری کرده و با مجرم نشان دادن "نیروهای ارزشی"، عملا دهان همه منتقدین را ببندند. لذا این سناریوی مغزهای متفکر مدعیان اصلاحات برای براندازی نظام بود که در فتنه 88 از حالت مخفیانه به علنی تبدیل گشت.

در آن زمان، رئیس دولت اصلاحات هم به جای رسیدگی به مشکلات کشور و فقر زدایی از مناطق محروم با تقویت سناریو سازی و پروژه سازی در راستای تضعیف نظام همچون پروژه قتل های زنجیره ای، تلاش کرد تا منافع ملی کشور را در هیاهوی بحث های سیاسی و جناحی و قراردادن طیف های مذهبی و حزب‌اللهی مقابل نظام به تاراج بگذارد!

در این زمینه، "سعید حجاریان" تئورسین فتنه در دوران اصلاحات و مدعی فتح سنگر به سنگر پایگاه‌‌‌‌های نظام هم برای رسیدن به این هدف که همانا براندازی نظام بود می شود و کرسی های مجلس و دولت را مهمترین گزینه برای رسیدن راحت تر به اهداف خود می داند!

در آن دوران، علیرغم تأکید های چند باره رهبر انقلاب مبنی بر حل مشکلات اصلی کشور و رفع دغدغه های معیشتی مردم و مشکلات قشر ضعیف و متوسط جامعه، متاسفانه دولت با سناریو سازی‌‌هایی، همچون "قتل های زنجیره ای" در چند نوبت موجب صف آرایی نهادهای امنیتی و انتظامی و نیروهای ارزشی در مقابل هم می شود و حتی خود در بیانیه ای تاریخی وزارت اطلاعات را زیر سوال می برد!

هر چند این جریان با روی کار آمدن محمود احمدی نژاد به خصوص در دولت نهم از بین رفت و جای خود را به تلاش برای احیای آرمان‌‌های امام، فقر زدایی و محرومیت زدایی که از اهداف اصلی انقلاب اسلامی بود داد، اما نگاهی به صحبت های مصطفی تاج زاده بعد از روی کار آمدن دولت افراطی یازدهم که نامش "اعتدال" است نشان می دهد که سناریوی ساخت سعید امامی این بار با ساخت اسم "دلواپس" ایجاد شده است.

تاج زاده می گوید: «تشکیل دهندگان جبهه پایداری ( دلواپسان)در واقع همان همفکران "سعید امامی" هستند و تمام تلاش‌شان هم این است که تفکر سعید امامی که تا حالا مخفی بوده و اینک علنی شده، در تمام ارکان حکومت جاری و ساری شود!»

این عبارات در حالی مطرح شده است که دولت حسن فریدون آنچنان پر رنگ تر از دولت اصلاحات،به درگیری های سیاسی و جناحی وارد شده است که همه معاندین و گروه های ضد انقلاب در وسط میدان حاضر شده و به گونه ای طیف مذهبی که همان پابرهنگان همیشه در صحنه انقلاب بودند را مورد هجمه قرار می دهند تا حایی که حتی رسانه های معاند هم گمان نمی کردند این گونه ترور شخصیتی در داخل کشور صورت پذیرد!

حالا سناریو اینبار این گونه تعریف شده است که یک روز به بهانه دفاع از آرمان های انقلاب، یک روز به بهانه حجاب و عفاف، یک روز به بهانه جلوگیری از قراردادهای نفتی بدتر از کرسنت و حتی یک روز به خاطر برجام، آنچنان طیف های مذهبی و حزب‌اللهی را تخریب می کنند که گویی، کسانی که اصلا یک دقیقه در مخاطرات انقلاب سابقه ای ندارند دایه مهربان‌تر از مادر می شوند و همچون معاویه مقابل جبهه حق صف آرایی می کنند. همان‌گونه که در دوران اصلاحات آنچنان در رسانه هایشان مراجع، علما و روحانیون را متهم به راه اندازی قتل های زنجیره ای کردند که تا سال ها هر فرد روحانی‌ای که به دولت اصلاحات انتقاد می کرد در گروه قاتلان قرار می دادند. حالا انگشت اشاره به سمت بسیجیان و نیروی های ارزشی است و آنقدر بسیجی ها را تحت عنوان ساخته شده جدید یعنی دلواپس تخریب کرده اند که حتی اگر منافع ملی به تاراج رفت و کسی خواست فریادی بلند کند انگشت اشاره به سمتش بلند شود که این در همان سناریو می گنجد. و نتیجه اش بد شدن ذهن مردم نسبت به طیف مذهبی کشور و مقابله طیف مذهبی و نهادهای امنیتی و در پایان ماهی گیری به نفع خود خواهد شد.

بدون شک دشمن اصلی این انقلاب چه در داخل چه در خارج با لباس پلیس،سپاه و بسیج وارد میدان نیست و خط اصلی مقابله با کفر مقابله با تفکر نفوذ در لایه های انقلاب بوده و هست و پلیس و نیروهای ارزشی باید توجه کنند که به جای ضرب و شت و تخری بو تهدید خط اصلی مقابله با کفر را گم نکنند و هدف را در جلوگیری از حیف و میل بیت المال و ترور شخصیت های مذهبی و فرهنگی و همچنین بیداری و آگاه سازی مردم قرار دهند.



Koroush February 1, 2016 10:27 PM

در یک جمله ،,سگ برادر شغال زرد ،،همتون قاتل و غارتگرید

گزارش یا اعتراض به این نظر


فرامرز February 2, 2016 03:34 PM

اتفاقا، کثیف ترین، خائن ترین، بی ناموس ترین، دزد ترین و غارتگر ترین افراد در همان پلیس و سپاه و بسیج هستند نیروهائی که باید حافظ تمامیت ارضی کشور باشند، اما با وقاحت و تحت پوش بت اعظم خامنه ای کشور را چپاول می کنند آدرس اشتباهی به مردم ندهید، شما متجاوزین اشغال گر کمترین علاقه ای به ایران و ایرانی ندارید، آمده اید که چپاول کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: