آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 13 بهمن ماه 1394 = 02-02 2016

واکنش سگ رسانه ای "آقا" به سخنان رفسنجانی

ایرنا: مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره اظهارات اخیر آقای هاشمی رفسنجانی گفت: حضرت امام خمینی (ره) در آخرین بند از وصیت نامه سیاسی-الهی خود، این روزها را پیش بینی کرده و جواب اظهارات امروز آقای هاشمی را داده اند.

حسین شریعتمداری افزود: حرمت بیت شریف امام(ره) در پیروی از دستورات ایشان است؛ آنجا که می‌فرمایند «اگر قانون در یک کشوری عمل نشود، کسانی که می‏خواهند قانون را بشکنند اینها دیکتاتورانی هستند که به صورت اسلامی پیش آمده‏‌اند یا به صورت آزادی و امثال این حرف‌ها».

مدیرمسئول کیهان ادامه داد: «خداوند تبارک و تعالی در پاسخ کسانی که خود را به حضرت ابراهیم(ع) نسبت می دادند ولی از بینش و منش و راه آن پیامبر بزرگوار پیروی نمی کردند، می فرماید «إن أولى الناس بإبراهیم للذین اتبعوه وهذا النبی»؛ یعنی نزدیک ترین افراد به ابراهیم (ع) کسانی هستند که از او تبعیت می کنند و از این پیامبر امی.



freedom February 2, 2016 09:34 AM

سگ علی گدا ، دیکتاتوری یعنی همان ولایت فقیه است که در جمهوری اسلامی به هیچ کس آزادی بیان نمیدهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa February 2, 2016 10:42 AM

حسین شریعتمداری افتابه به دست بیت رهبری ات مفهوم ازادی تو اینست که حتی فرزند تو در۲۲خرداد۸۸ با چاقو حتی ازپشت به کروبی حمله وعمامه اورابرزمین بیاندازد وان جوانان میهنمان ازادیخواه نبودند همه دیکتاتوربودند حالا میشود واژه ازادی رهبرت سیدعلی خامنه ائی راتعریف کنی ؟
براستی اینهمه زندانیان سیاسی شما هم همه دیکتاتو هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش February 2, 2016 10:42 AM

سگ بازجو به واق واق افتاده و بزودى و بدستور مستقيم رهبرى ( ضحاك زمان ) پاچه چند نفر را خواهد گرفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Joe February 3, 2016 05:40 AM

خدا نکند یکی از درون این نظام خر تو خر مورد غضب قرار بگیرد , تمام سگ های خامنه ی از پیر های هاف هافو گرفته تا توله های پآیین ترپشت بلند گوها میروند و پارس میکنند تا میزان وفاداری خودشان را به خامنه ی آخوند دوزاری قدیم ثابت کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: