آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 13 بهمن ماه 1394 = 02-02 2016

حمله دهها تن از جوانان به کلانتری دزفول

مرگ یک جوان 20 ساله در دزفول دردسر‌های زیادی را در این شهر به راه انداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چند روزی شایعه‌ای در شهرستان دزفول در میان مردم پیچیده که ماموران نیروی انتظامی جوانی را با شلیک گلوله از پای درآوردند و با خودروی پلیس او را زیر گرفته‌اند.

پس از مرگ این جوان حدود 50 نفر به کلانتری شهر امام حمله ور شده و آسیب‌های زیادی را به بیت المال وارد کردند.

به گفته معاون سياسی و اجتماعی فرمانداری ويژه دزفول، تاکنون 20 نفر از عاملان حمله به کلانتری دستگیر و مابقی نیز تحت پیگرد قضایی – انتظامی قرار دارند.



آرش February 3, 2016 06:52 AM

این یعنی اینکه مردم یواش یواش دارند زبان صحبت کردن با جمهوری اسلامی(زبان زور) را یاد می گیرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان February 3, 2016 09:35 AM

یکی از بزرگترین اشکالات در مورد اتفاقاتی اینچنین که میتوانیم از مردم بگیریم اونم اینه که وقتی یک حرکتی جمعی برای اعتراض و یا گرفتن انتقام از دژخیمان شروع میکنند خیلی زود همه عقب نشینی میکنند ! ! در اینجور مواقع عقب نشینی مردم همانا و دستگیریها و چه و چه حکومت همانا شتر سواری که دلا دلا نداره آقاجون مردم باید تو اینجور مواقع به حملاتشون به اینجور مراکز ادامه بدن تا مزدورهای رژیم از اون منطقه پا به فرار بذارند وگر نه نتیجه میشه شکست کامل ما باید مبارزه کردن رو از مردم مصر باد بگیریم یعنی باشروع درگیری تا پیروزی کامل به خانه برنگردیم اگر هم خواستیم برگردیم به هر دلیل باید مبارز تازه نفس بجای خود جایگزین کنیم یعنی با برنامه کار کنیم ! کاری که احساسی و بزن و درو باشه آخرش محکوم به شکسته اینو تجربه به ما آموخته

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: