آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 15 بهمن ماه 1394 = 04-02 2016

فیلمی از واقعه کاشان و توهین به بازیگر

فاطمه معتمدآریا که روز یکشنبه چهارم بهمن، برای شرکت در جلسه پرسش‌و پاسخ فیلم «یحیی سکوت نکرد» در سینمای شهر کاشان، به این شهر سفر کرده بود، با رفتارها و الفاظ ناشایستی مواجه شد. در این فیلم قسمتی از اعتراض دلواپسان به حضور فاطمه معتمدآریا در کاشان را ببینید.




www.youtube.com/watch?v=vlXzv3vgXPw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ali February 4, 2016 10:28 PM

به نظرمن اسم دلواپس زیاد برازنده نیست برای اینا،اگربگیم جیره خوار اشتباه نگفتیم،دلواپس یعنی کسیکه نگران جان ،مال ،ونامس،کشورشه،احمدی نژاد ۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰۰،۰۰۰ دلار رو به به فنا داد،،تقدیر هم شد و با حکم رهبر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شد ۱۵۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ خرجه بلند پروازی هسته ای شد،که اخذش با شکست تموم شد هنرمند ،شاعر،نویسنده،بازیگر،درد جامعه رو به روشای مختلف نشون میدن اونا در واقع قلب تپنده جامعشون هستند وحکومت با خنجره جیره خوار قلب رو هدف گرفته کاری که بیشتر از ۳۵ ساله که انجام میده با قتل نویسندهها،زندانی کردنشون،و فراری دادنشون،این حکومت با ۲چیز موفق به بقا شده ۱-ااصلاح طلب ها که سوپاپه اطمینان هستند،که به وسیلشون مخالفا شناسایی ۲- قوه قهریه یا همون دلواپسا،که مخالف رو از بین میبرن اباد باشی ایران ،ازاد باشی ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: