آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 16 بهمن ماه 1394 = 05-02 2016

واکنش رژیم تهران به درخواست نمایندگان کنگره

نائب رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اجازه فضولی آمریکایی‌ها در انتخابات را نخواهیم داد، گفت: مخالف سفر سه عضو جمهوریخواه کنگره آمریکا به ایران هستیم.

لی زلدین نماینده نیویورک، "مایکل پمپئو" نماینده کانزاس و "فرانک لوبی یندو" نماینده ایالت نیوجرسی در مجلس نمایندگان آمریکا که هر سه جمهوری‌خواه هستند، اعلام کردند برای سفر به ایران درخواست ویزا کرده اند. آنها هدف از سفر خود به ایران را دیدار با رهبری، دیدار با زندانیان آمریکایی در ایران- دریافت توضیحاتی از مقامات سپاه پاسداران درباره بازداشت ملوانان آمریکایی در ایران اعلام کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، منصور حقیقت‌پور با اشاره به درخواست سه عضو جمهوری‌خواه کنگره آمریکا برای سفر به ایران، گفت: هیچ‌گاه اجازه دخالت آمریکایی‌ها در انتخابات را نخواهیم داد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درخواست ویزا برای سفر به ایران در آستانه انتخابات از سوی جمهوری‌خواهانی که مخالف توافق هسته‌ای بودند مشکوک است، تصریح کرد: وزارت امورخارجه پاسخی دندان‌شکن به این نمایندگان کنگره آمریکا بدهد.

حقیقت‌پور با اشاره به اهداف سفر سه عضو جمهوری‌خواه کنگره آمریکا به ایران تصریح کرد: این سه عضو کنگره آمریکا اهدافی را اعلام کرده‌اند که نشان از ادامه شیطنت‌های آمریکایی‌ها در قبال جمهوری اسلامی دارد که نباید در آستانه انتخابات اجازه ورود این افراد به کشور داده شود.

نائب رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس با تاکید براینکه انتخابات در ایران کاملا دمکراتیک برگزار می‌شود، افزود: انتخابات در ایران حتی دموکراتیک‌تر از آمریکا برگزار می شود.



اردلان February 5, 2016 02:12 PM

که اینطور پس با این شرایط جمهوری خواهان برای آب کردن یخ روابط ظاهری بین آمریکا و آخوندهای جنایتکار از دمکراتها پیشی گرفتند احتمالا وقتی به ایران اومدنند فوری میرند دست بوس علی گدا برای گرفتن انگشتر و چفیه به قسط آمادگی اقامه نماز وحدت در پشت سر آقا وبعد از آن دادن عناوینی مانند فرشتگان صلح به اینها چه و چه و چه ودر پایان هر سه نفر با دادن گزارشات بسیار رضایت مندانه در برگزاری انتصابات مجلس شیاخین بصورت کاملا آزاد به کنگره بهمراه گردش و تفریح به عهده حکومت اشغالگر و در آخر هم با دادن هدایای بسیار نفیس از قبیل فرشهای نفیس ابریشمی و غیره و بدرقه رسمی آنها تا درب هواپیما برای خداحافظی آنها را همراهی خواهند کرد البته این رفتاریه که همیشه رژیم با همه اجنبی ها یکه بطور رسمی به ایران میایند داشتند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Joe February 5, 2016 06:08 PM

نمایندگان امریکا هم فهمیده اند حکومت جمهوری اسلامی رژیم خر تو الاغی است بجای درخواست از وزارت خارجه و دولت برای ورود به ایران از فرمانده سپاه و رهبر اجازه میگیرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش February 5, 2016 11:38 PM

اى بابا ريسک نکنيد ها! شما رو چه به آخوندا! موقع برگشتن به امريکا حتمااحتياج به ويزا داريد ها! اونوقت اگه با مشگل ويزا بر بخوريد و بهتون ويزا ندن چى؟؟! اون موقعست که بايد بريد و دست بدامن آخوندا بشيد و از حکومت ولايت فقيه( ج ا) تقاضاى پناهندگى کنيد! حالا خود دانيد!از ما بهتون گفتن!(جوک) کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Nader February 6, 2016 12:21 AM

ملت ایران این را میداند که پشتیبان این رژیم آمریکاست دیگر با این بده بستان های تو خالی خودتان را توجیح نکنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: