آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 17 بهمن ماه 1394 = 06-02 2016

سوریه؛ اظهارات جنگ طلبانه سرکرده پاسداران

رسانه های حکومتی: فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز در مراسم تشییع سردار شهید قاجاریان و 5 شهید مدافع حرم در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: تا انقلاب اسلامی هست، با تهدید و توطئه از سوی دشمنان مواجهیم. تا زمانی که انقلاب اسلامی ادامه دارد، این شکل تهدیدات نیز وجود خواهد داشت.

وی افزود: برخی ابهام دارند که جنگ در سوریه به ما چه ربطی دارد و آن را یک امر داخلی می دانند که این بسیار ساده اندیشانه است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در عراق و سوریه از حریم ولایت دفاع می‌شود، رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم تاکید کردند که اگر این دفاع صورت نگیرد، تهدید به مرزهای ما می‌آید. برای همین بسیار اهمیت دارد که نیروها برای دفاع از کشور (نظام)، بسیار دورتر از مرزها می‌جنگند.

وی در باره احتمال اعزام نیروهای عربستان به سوریه نیز گفته: اگر عربستان به سوریه نیرو بفرستد، تیرخلاص به خودش زده است. البته حضور زمینی عربستان در سوریه از نظر ما موضوع بدی نیست.



freedom February 6, 2016 11:48 AM

ای مفت خور فاسد فاشیست ، ادامه حیات شما در سوریه است ، به خاطر همین هست که شما جلادان در سوریه با کمک پوتین به جنایت ادامه میدهید

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahab February 6, 2016 12:05 PM

سلام
این گفته را که میخوانی فرار به جلو را میشود دید شک نکنید جنگ از سوریه به ایران کشید خواهد شد با حماقت این آخوندها و پاسداران اینها بارها نشان دادند که درک درستی از دنیا ندارند حماقت در گفتار و کردارشان نمایان است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Joe February 6, 2016 03:21 PM

سردار گروهبان قندعلی رهبر انقلابت شکر خورد با تو که گفت دژژ ژ ژ من در سوریه است
دژ ژ ژ ژ من همین پایین نزدیک نعلین تان هست در خلیج فارس
جرات دارید نتوق بکشید
تیکه بزرگه جمجمه خالییتان خواهد بود
کمتر عکاسی کنید از ناوها یک کمی هم درگیر بشید مشدی
سردار جان مادرت بیا خریت کن و یک ترقه در کن در خلیج فارس

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: