آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 17 بهمن ماه 1394 = 06-02 2016

احتمال یک جنگ بزرگ منطقه ای وجود دارد؟

به گزارش ایسنا، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود نسبت به اعزام ارتش عربستان به سوریه هشدار داد و همچنین پیش بینی کرد در صورت برخورد روسیه، ترکیه، عربستان و سوریه با یکدیگر و ورود آمریکا یک جنگ بزرگ منطقه ای، شعله ور شود.

این مطلب که در پی انتشار خبر استقبال آمریکا از ورود نیروی زمینی ارتش عربستان به سوریه و هشدار کرملین نسبت به وقوع یک جنگ در منطقه منتشر شده است، به شرح زیر است:

عربستان و آمریکا تصمیم گرفته اند که سربازان سعودی را برای نجات باقیمانده تکفیری ها و درگیری با ارتش سوریه، وارد سوریه کنند. در چنین شرایطی، برخورد روسیه، ترکیه، عربستان و سوریه با یکدیگر و پس از آن هم با ورود امریکا ، یک جنگ بزرگ منطقه ای، محتمل است. بی تردید با چنین حرکتی از سوی دولت سعودی، که دیوانه وار به هر اقدامی دست می زند ،کل منطقه از جمله عربستان در آتش خواهد سوخت.



امیر حسین February 6, 2016 03:35 PM

این مردک انگار خودش را پاک به کوچه علی چپ زده که جمهوری اسلامی اصلی ترین بازیگر در سوریه است فقط از عربستان و ترکیه و روسیه نام میبرد مرتیکه شما باعث صدها هزار کشته و میلیونها آواره در سوریه هستید حالا ببین چطور ماست خور تو و آن رهبر چلاق ات را در سوریه بگیرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شری February 6, 2016 09:30 PM

تمام این بازی ها و نقشه ها برای همین است که تمام خل و عقب افتاده ها را بجان هم اندازند و بهره ببرند، ایران_ملا زده، آیت دولازده،،پاسدار و بسیجی زده و ووووو لاشخورزده، ترکیه اسلام زده، سوریهء بلا زده و خود عربستان راس همهء اینها، همه' و همه' باید پاکسازی و دوباره سازی شود جنگ بس بسیار بزرگ در راه است، فقط تاسف برای مردم بیچاره و بی گناه و بی پناه در هر مکان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: