آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 17 بهمن ماه 1394 = 06-02 2016

فایل صوتی آزار جنسی مجری زن پرس تی وی

مجری زن شبکه تلویزیونی پرس تی‌ وی وابسته به جمهوری اسلامی بعد از خروج از ایران فایل صوتی مزاحمت جنسی یکی از روسای این شبکه را منتشر کرد. در این فایل صوتی، مدیر پرس تی وی از این مجری زن تقاضای رابطه جنسی می‌کند و الفاظ زشتی را به زبان می آورد. این فرد "حمید رضا عمادی" سابقه‌ همکاری با وزارت اطلاعات در جریان اعتراف ‌گیری تلویزیونی از بازداشت ‌شدگان اعتراضات سال 88 را در کارنامه‌ خود دارد و به این دلیل نامش در لیست سیاه اتحادیه اروپا قرار گرفته است.




www.youtube.com/watch?v=Fjm_hpIRKK0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Dariush February 6, 2016 02:55 PM

مدیر محترم قران را از حفظ بلد است؛ روزی ۱۰۰ تا صلوات میفرستد و جایش حتما در بهشت است! حقیقت اینست که در دین اینها از زن، کودک، حیوان و هر چیز که تصور کنید در امان نیست؛ بعنوان مثال کودک را در پوشک نامزد میکنند تا در ۹ ساله گی‌ با او ازدواج کنند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Joe February 6, 2016 06:36 PM

اینهم مقام زن در اسلام ناب محمدی ولایی
این یک نمونه کوچک از طرز فکر و نگاه کثافتی مثل این حیوون
به زن است
همشون سر تا پا لجن هستند و روزی ۱۰۰تا صلوات هم میفرستند در لابلای حرف ها یی که هر روز نشخوار میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش February 6, 2016 08:21 PM

از اينكه اون مرتيكه لجن بود حرفى توش نيست ولى سوْال من اينه كه چرا اين خانم در همون يكى دو دقيقه اول كه پى به نيت كثيفش برد گوشى رو قطع نكرد و هشت دقيقه با ايشون صحبت كردند؟؟؟! ! و در آخر هم با اينكه ميديدند اين لجن غير از نيت پليد جنسى حرف ديگرى ندارند گفتند كارى ندارى؟؟؟! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


paymaan February 8, 2016 04:23 PM

اين زن ايرانى که گريين کارت آمريکا هم دارد, چرا بايد با تلوزيونى که وابسته به سازمان امنيت نظام پليد اسلامی است همکارى کند و خط مشى خارجى جمهورى اسلامى را تبليغ نمايد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: