آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 18 بهمن ماه 1394 = 07-02 2016

آمارگیری خانه به خانه اعتیاد در اسفند

رئیس سازمان بهزیستی از اعلام آمار نهایی شیوع‌شناسی اعتیاد در طرح خانه به خانه خبر داد و گفت: طی ماه آینده میزان و نوع مصرف مواد مخدر در کشور مشخص می‌شود.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی در مورد طرح شیوع‌شناسی اعتیاد گفت: این طرح مدتی است که از سوی معاونت درمان و اعتیاد سازمان در حال انجام است و کارشناسان آموزش دیده در شیوع‌شناسی مصرف و میزان مواد به صورت خانه به خانه نسبت به جمع‌آوری اطلاعات و آمار اقدام کردند.

وی گفت: آمارها جمع‌آوری شده و تا قبل از پایان سال پس از تحلیل‌های انجام شده بر روی آن ارائه خواهد شد و در این صورت مشخص می‌شود که در مناطق مختلف، میزان مصرف مواد و شیوع آن در میان خانوارها چگونه است.

به گفته رئیس سازمان بهزیستی، در صورت داشتن آمارهای دقیق و پژوهش‌های دقیق از نقاط مختلف شهرها می‌توان برنامه‌ریزی درستی در مورد کاهش شیوع و مصرف مواد مخدر در میان خانواده‌های مختلف انجام داد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون اطلاعات دقیقی در این خصوص جمع‌آوری نشده است، گفت: جای خالی آمارهای دقیق در برنامه‌ریزی ما به خصوص در مورد آسیب‌های اجتماعی وجود دارد و بر این اساس طرح‌های مختلفی از سوی معاونت‌های مختلف سازمان بهزیستی در حال انجام است که شیوع‌شناسی مصرف مواد به صورت خانه به خانه یکی از آنهاست.

بندپی با تاکید بر اینکه در سال آینده بودجه سازمان بهزیستی ۱۱ درصد افزایش خواهد داشت، گفت: سعی می‌کنیم بر اساس افزایش بودجه و اعتباراتمان نسبت به برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف توانبخشی و اجتماعی و ... برنامه‌های متنوعی داشته باشیم.



Mohamad February 7, 2016 12:32 PM

آقا میخواهد بداند مصرف هر شهر و محله چقدر است که هزینه انتقال مواد برای رساندن به مصرف کنندگان ارزانتر شود و درامد بیشتری برای آقا داشته باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: