آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 20 بهمن ماه 1394 = 09-02 2016

فساد؛ حمله روحانی به براداران قاچاقچی

قاچاق کالا توسط سپاه پاسداران در ٧٢ اسکله دریایی ایران

روحانی امروز طی سخنانی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی با حمله به براداران قاچاقچی گفت: برخی با واردات کالای قاچاق نمی‌گذارد کشور رشد کند.

روحانی گفت: ما در مسئله فساد مشکل داریم، باید با فساد بجنگیم و مبارزه کنیم. تا فساد در کشور هست پیشرفت واقعی ایجاد نخواهد شد.

روحانی افزود: وقتی می خواهید تولید کنید، یک دستگاه فاسدی هم که نمی خواهم نام ببرم که چگونه می تواند کالای قاچاق وارد کند، نمی گذارد کشور رشد کند.

گفته می شود سپاه پاسداران ۷۲ اسکله دریایی در اختیار دارد و از این اسکله‎ها برای قاچاق و توزیع کالا استفاده می‌کند و سود فراوانی به دست می‌آورد. علاوه بر این، افراد دیگری هم که از این اسکله‌ها بهره می‌گیرند، باید سهم سپاه را بپردازند. (فیلم زیر)




www.youtube.com/watch?v=zOgPsx_1A9o

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



freedom February 9, 2016 11:44 AM

کی تو کشور خبر نداره که سپاه یکی از بزرگترین دلایل بدبختی ملت و کشورمان است ،
بیشتر از ۳۰ سال هیچ کسی از این مفت خورها پرسشی نکرد چه میکنید !
حال اینها مثل یک جذام در همه جای کشور نفوذ کردند ،
مرگ بر سپاه پاسداران و بسیجی مفت خور

گزارش یا اعتراض به این نظر


MahtabM February 9, 2016 02:47 PM

مردم بدانید سپاه دستش در دست خامنه ی و پسرش مجتبی است اینها هودود۲۰ ساله پیش با هم بندو پس کردن که کاملا هوای هم را داشته باشند و پشت هم باشند و با هم حکومت کنند و با هم سرکوب کنند و با هم غارت کنند این کشور را، این موضوع کاملا صحت دارد از یک آدمی که در اینها نفوذ دارد، پس هر چه ما میکشیم از خامنه ی کثیف است ننگ بر این مردک و بیتش و سپاه و بسیجی

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش February 9, 2016 10:59 PM

اگر قبل از انقلاب در دوران پهلوى! فقط يک (شخص) وابسته بدولت مرتکب دزدى و اختلاسى ميشد! آنقدر روزنامه ها آنرادر ساز و کرنا ميکردند تا آن شخص مجرم از طرف مقامات قضايى بالاخره شناخته و بمجازات خود برسد! اما امروزدراين حکومت ج اسلامى ناب محمدى! ارگان هاى معروف بنام سپاه پاسداران ويا بسيجيان علنا در روز روشن دزدى و قاچاق هاى ميليارد دلارى ميکنند! که حتى همه و همه از سبزى فروش سر کوچه گرفته تا رىيس جمهور حاضر در صحنه هم از آن با خبر ميشوند! ولى متاسفانه نه کسى از مسولان و نه قوه قضاييه گل و بلبل ج ا که خود ساخته و پرداخته جناب ولى وقيح ميباشد! جرات و دخالت در اين نوع جرايم قاچاق و دزدى هاى کلان ميليارد دلارى اين ارگان هاى خلافکار را داشته!و نه خود جناب عضما پا پيش ميگذارند! و سوالى ميفرمايند! بلکه از تمامى آنها چشم پوشى هم ميشود! بدلايلى
يک: چون قوه قضاييه خود سرا پا فاسد وآلوده و تحت نظارت رهبرى است! که خود نميتواند بيطرف و مستقل عمل کند!
دو: اين حضرات يعنى فرماندهان سپاه و بسيج که با داشتن اين پست ها و جايگاه هاى مهم سمتى که تماما هم از جانب رهبر بآنها اعطا شده است! موجب شده است که از طرفى اين آقايان قادر بکسب درآمد هاى نجومى ميلياردى و پول ساز که از همين راه قاچاق واز طريق اين اسکله هاى غير گمرکى بدست ميآورند بشود! واز طرف ديگر قدرت گيرى آنها و در عين حال عدم پاسخگويى و سلب مسوليت آنها در مقابل مسولان و دولت وقت گردند! و يا بعبارت ديگر بيت رهبرى خود علاوه بر کسب سهم پول ازاينطريق! يعنى توسط برادران قاچاقچى! و دادن سهميه بخوداين آقايان از اين پولهاى باد آورده قاچاق! سبب ميشود که برادران قاچاقچى هم در عوض جهت تلافى اين خوش خدمتى هاى آغا رهبر! متعهد شوند که حامى و نگهبان او و حکومت ديکتاتورى آن عاليجناب گردند! که پا بر جا بماند! در واقع حضرات همگى دست در توى يک کاسه دارند! و بخاطر اين دزدى ها و اختلاس هاى زنجيره اى و دسته جمعيست! که قوه قضاييه هم با نفوذ مستقيم بيت رهبرى ! و عدم شفافيت خوددر اين امور! باين نوع جراىم و دزديها سر پوش ميگذارد! ودر صورت لزوم رهبر خود بالاجبار بايد جهت آشکار نشدن! و آبرو ريزى بيشتر! تيم مشارکتى دزدان خود! يکباره حکم حکومتى صادر فرمايند که ديگر اينقدر کشش ندهيد! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: