آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 20 بهمن ماه 1394 = 09-02 2016

رژیم ایران؛ اظهارنظر مقام اطلاعاتی آمریکا

رئیس اطلاعات ملی آمریکا امروز در جلسه استماعی در سنای این کشور اعلام کرد: رژیم ایران همچنان تهدیدی تروریستی برای منافع آمریکا و شرکایش در سراسر جهان است.

به گزارش آسوشیتدپرس، جیمز کلاپر گفت: با وجود توافق هسته ای، رژیم ایران همچنان در راس حکومت های حامی تروریسم قرار دارد و عاملی در بروز بی ‌ثباتی در منطقه از طریق حمایت از گروههای نیابتی است.

به گفته رئیس اطلاعات ملی آمریکا، رهبر جمهوری اسلامی همچنان آمریکا را تهدیدی علیه خود می ‌داند و نشانه‌ ای از تغییر در مواضع او مشاهده نشده است.



freedom February 9, 2016 04:04 PM

در این شکی نیست جناب آقا !
چیزی که برایم شگتفت انگیز است ، با وجود این که شما مدانید ، پس چرا با این رژیم تجارت را شروع کردید ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو February 9, 2016 04:38 PM

دم خروس را میشود باور کرد و ادعای جیمز کارتر را؟ ادعای جیمز کارتر مصرف داخلی دکان سیاست بازی و سیاست فروشی کنکره امریکا دارد و اگر چنین نبود چرا امریکا و اروپایی بیش از دوازده سال با نشست و پاشو و مذاکرات با حکومتی آخوندی حامی تروریست میلیاردها دلار به جیب های حامیان تروریست و استبداد گران جنایت کار در ایران انها را شاداب و بیش از پیش به ادامه ترور و استبداد در ایران و خاورمیانه ترقیب و پشتیبانی کردند پس قشونی از منافع پرستان خارجی فاسد امپریالیست زاده که دولا دولا به دست بوس آخوندها راهی دربار تروریست پروران شدند و میشوند همگی دانسته از حامیان حکومت ارتجاع سیاه ترور پرور هستند امریکا و اروپا در کودتای تاسیس حکومت آخوندی و انگل و تروریست وجلاد پرور در سی چند سال پیش بزرگترین خیانت را در حق و حقوق و تمدن و فرهنگ مردم ایران انجام دادند

گزارش یا اعتراض به این نظر


koroush February 9, 2016 09:15 PM

اولا چشم بسته غیب گفتی ،،دومان شما آمریکای ها و نوکران اورپایتان از این تروریست ها حمایت میکنید بدون اجازه شما کار تروریستی نمیکنند از ۳۷ سال پیش تا امروز

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: