آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 23 بهمن ماه 1394 = 12-02 2016

دستگیری تعدادی از اعضای ستاد رفسنجانی

ستاد تبلیغات انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در نامه‌ای به وزیر کشور، خواستار روشن‌شدن "علت اقدامات برخی نیروها در جمع آوری بنرهای قانونی این ستاد در ٢٢ بهمن و دستگیری چندساعته تعدادی از جوانان همکار " این ستاد شد.

به گزارش رادیو آلمان، روز گذشته برخی رسانه‌ها گزارش دادند کلیه بنرهای فهرست خبرگان ٩۴ که حاوی تصویر هاشمی رفسنجانی، حسن روحانی و حسن خمینی بود، از مسیرهای راهپیمایی ٢٢ بهمن جمع‌آوری شده است.

ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در نامه خود به وزیر کشور نوشت، در نخستین ساعات بامداد ۲۲ بهمن و پس از آغاز مهلت قانونی تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری، "کلیه بنرهای انتخاباتی این ستاد، بدون اطلاع و ارائه حکم قضایی توسط برخی افراد جمع‌آوری شده و تعدادی از همکاران این ستاد به دلیل توزیع بروشورهای این ستاد دستگیر و بروشورها نیز توقیف شدند که البته افراد دستگیر شده با مساعدت مسئولان ظرف چند ساعت آزاد شدند".



حقیقتگو February 12, 2016 07:11 PM

این نشان دهده این واقعیت است که میلیاردها دلار آزاده در صندوق علی خامنه قرار دارد و قشونی از ماله کشان اوباشان آخوندی در صدد خوش خدمتی و دریافت پادشت از ضحاک ستمگر علی خامننه ای هستنند تمامی این زد خوردها فقط بخاطر چپاول پول های باد آورده از تحریم آزاد شده است و خفه کردن صدای دزدان دیگر که چشمان نامرحم دارند است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: