آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 10 اسفند ماه 1394 = 29-02 2016

انتخابات؛ اتهام سنگین لاریجانی علیه رفسنجانی

آخوند صادق لاریجانی سرکرده قوه قضائیه در پیامی بعد از نمایش انتخابات با حمله شدید به جناح رفسنجانی نوشت: در طول قریب به دو ماه رسانه‌های متعلق به دولت آمریکا و انگلیس تلاش بی‌وقفه کردند تا برخی مسئولان عالی‌رتبه نظام را از مجلس خبرگان رهبری حذف کنند و بخیال واهی خود به مطامع‌شان نزدیک شوند و با کمال تأسف، اصلاح‌طلبان داخلی و حتی برخی کسانی که علی‌القاعده باید در تشخیص مصالح نظام از دیگران پیشی بگیرند، در حرکتی کاملاً هماهنگ با رسانه‌های آمریکا و انگلیس و اذناب آنان هم‌چون رسانه‌های وهابیت تکفیری عربستان و داعشی‌ها، سعی کردند در برخی از استانها خادمان ملت را از راهیابی به مجلس خبرگان مانع شوند. واقعاً اینگونه همنوایی با اجانب برای حذف چهره‌های خدوم از حضور در مجلس خبرگان، جزو مصالح نظام است؟!



ghasem February 29, 2016 08:05 PM

از خادمان صحبت میکند این شیخ بیسواد کدام خادم اینها که همه انگل هستن مصباح یزدی که کله پوکی بیش نیست اگر مدرک میخواهید شرایط مملکت را نگاه کنید رشوه دزدی جنایت کلیه فروشی خود فروشی بیداد میکند باز هم بگم ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


احسان February 29, 2016 11:26 PM

با سلام
دوستان عزيز ايا هنوز شما روى باند رفسنجانى براى كمك به مردم حساب مى كنيد؟ ايا بين رفسنجانى و مصباح يزدى تفاوتى هست به نظر من نه
مارى جانشين مار ديگر و اژدهايى جانشين اژدهايى ديگر
بعد از چهل سال اگر در دام اينها بيفتيد ، منتهاى بدبختى و شرمسارى است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: