آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 12 اسفند ماه 1394 = 02-03 2016

سپاه: چرا کسی توهين‌ های مرعشی را نشنيد!؟

جوان آنلاین (پاسداران): گويا جماعتي دوست دارند با حاشيه‌سازي‌هاي مشکوک همچنان در فضاي انتخابات بمانند و دست به تخريب رقيب و عقده‌گشايي عليه آنها بزنند.

حسين مرعشي، از اعضاي ارشد حزب کارگزاران و از نزديکان خانواده هاشمي‌رفسنجاني از جمله اين افراد است که پس از قطعي شدن شکست جريان ائتلاف هاشمي، دولت و اصلاحات در سراسر کشور، نتوانست عصبانيت خود را پنهان سازد و در اظهارنظري عجيب مردم شهرستان‌ها را عقب‌مانده سياسي دانست!

او البته در اين خط‌کشي به همين بسنده نکرده و با رونمايي از پروژه شهروند درجه يک و 2 مردم تهران - که به ليست مجلس ائتلاف هاشمي رأي دادند- را در حوزه سياسي توسعه‌يافته دانست!

عضو خاندان هاشمي به ايسنا گفته بود: اکنون مي‌توان شاخص توسعه سياسي ايران در تهران را 100، در مراکز استان‌ها 50 و در شهرستان‌ها 30 در نظر گرفت. ظرف 10 سال آينده توسعه‌يافتگي سياسي به سراسر ايران سرايت مي‌کند و مردم مي‌آموزند به جاي تکيه بر شناخت خود به سمت انتخاب بسته‌هاي سياسي پيش بروند.

در کنار اين اهانت‌هاي آشکار البته کم نبودند افراد و گروه‌هاي جريان رقيب نيروهاي انقلاب که در فضاهاي مجازي و تلگرامي آن دسته از نامزدهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري را که به اين دو مجلس راه نيافته‌اند، آماج شديد‌ترين تحقير و توهين‌ها قرار دادند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: