آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 20 اسفند ماه 1394 = 10-03 2016

فیلمساز: سانسور و حذف ما را دق ‌مرگ می ‌کند

مراسم یادبود هنرمندان درگذشته سال 94 با عنوان «آیین چراغ خاموشی نیست» شامگاه چهارشنبه (19 اسفند) به همت خانه هنرمندان در مجموعه ایرانشهر با حضور جمع کثیری از هنرمندان مسئولان و خانواده‌های هنرمندان درگذشته برگزار شد.

به گزارش ایسنا، کیومرث پوراحمد (فیلمساز) در این مراسم یادبود به روی صحنه آمد و در ابتدا با بیان اینکه امیدوارم از سپانلوی بزرگ که احتمالا در تلویزیون ممنوع است، هم کلیپی در این مراسم پخش شود با لحن منتقدانه و صریح خود ادامه داد: بیشتر مرگ و میرهای هنرمندان در میانسالی بوده، همه پیر می‌شوند و می‌میرند اما اینجا ما به طرز ظالمانه‌ای پیر می‌شویم.

پوراحمد افزود: سانسور و حذف ما را دق مرگ می‌کند. ما را می‌میرانند. ما نمی‌میریم، ما در این شرایط اگر در 90 سالگی هم بمیریم جوان‌مرگ شده‌ایم.



amir March 10, 2016 04:01 AM

مرگ حق است و همگان خواهیم مرد اما چه مرگی ما هر روز
میمیریم / سخن زنده یاد هنرمند ملی وگرامی فردین در مراسم ختم
آن هنرمند عزیز علی تابش روانشان شاد نامشان جاودانه
هنرمند و فیلمساز گرامی جناب پور احمد با درود به جنابعالی و هنرمندان با غیرت کشورم چه کنیم روزگار ی سیاه و نابسامانی پیش روی داریم از آنجا رانده اینجا شدیم درمانده و حیران نه صنف
و پیشه شما در آن ماتمکده بی در و پیکر دستخوش مشکلات خویش است که تمامیت ملت از این مصیبت و گرفتاری در رنج و دردند زندگی شرافتمندانه با حفظ غیرت و غرور ملی همانند شماها در آن ویرانه که خوش آمد گو و بله قربان گو نیستید قطعا
عوارضی آنچنانی مانند سانسور و عدم صدور پروانه و غیره
نصیبتان میشود در مقابل اقلیتی کاذب و بی هنر و فاسد از این رهگذر لقمه چرب بیت ولایت را

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: