آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 24 اسفند ماه 1394 = 14-03 2016

واکنش فحش نامه ولی فقیه به اظهارات روحانی

صراط نیوز: حسن روحانی، رئیس‌جمهور در سومین کنگره ملی بزرگداشت روز شهید که در سالن ۶۰۰ نفره وزارت کشور برگزار شد، در اظهاراتی قابل تامل گفته بود: متاسفانه برخی از روزنامه ها، بخشی از آنان فحش نامه است و از همان اول آدم با ترس و لرز باز می کند که مبادا به ما فحش داده و یا تهمت زده است. این شد اسلام! این شد جامعه اسلامی!

روزنامه کیهان در واکنش به این اظهارات روحانی، ادبیات پیشین وی را به او یادآوری کرده است.

به نوشته این روزنامه، رئیس دولت یازدهم در حالی منتقدان خود را به فحاشی متهم می کند که ادبیات وی در خصوص منتقدان هرگز دوستانه نبوده و طی حدود 30 ماهی که از عمر دولت جاری می‌گذرد انواع و اقسام درشت‌گویی‌ها را درباره منتقدان خود بکار برده است.

روحانی در فرصت های مختلف و در تریبون‌های گوناگون از عباراتی همچون «تازه به دوران رسیده»، «تخریبگر»، «ترسو»، «بزدل»، «دروغ پراکن» ، «اقلیت تندرو»، «عصر حجری»، «بیکار و متوهم»، «هوچی باز»، «بی شناسنامه»، «کم سواد»، «کودک»، «تازه انقلابی شده» «مزدور»و... درباره منتقدانش استفاده کرده در صورتی که منتقدان تنها به نقد عملکرد دولت در مواقعی که ضعفی در کار دولت می بینند، پرداخته‌اند.



sina March 14, 2016 04:10 PM

این مطلب را در هنگام مغرب و وقت ملکوتی اذان می نویسم و خدا را قسم می دهم به همه مقدسات و به حق همه بندگان واقعی اش در سراسر جهان هستی که عذاب دنیا و آخرت مدیر مسئول کیهان و اربابانش را زیاد فرما که این حد از حق و حقوق مردم برعلیه مردم استفاده می کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: