آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 2 فروردین ماه 1395 = 21-03 2016

هشدار بی سابقه سرکرده سابق سپاه به روحانی

حمیدرضا ترقی رئیس مرکز بین‌الملل باند مؤتلفه اسلامی خطاب به روحانی گفته است: بحران اقتصادی می‌تواند به یک بحران سیاسی تبدیل شود

به گزارش دیگربان، محسن رضايی، سرکرده سابق سپاه پاسداران نیز با انتقاد از وضعیت مدیریتی کشور خطاب به روحانی نوشته اگر «قدرت و توانایی رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان را ندارند»٬ عرصه را به نیرو‌های «انقلابی» واگذار کنند.

رضایی نوشته که «دولت‌های هاشمی و خاتمی و احمدی‌نژاد قول داده بودند بیکاری و گرانی را حل کنند، زحمات زیادی هم کشیدند ولی نتوانستند و بیکاران از یک‌ میلیون نفر به پنج میلیون نفر رسیده‌اند.»

به نوشته وی «آقای روحانی نیز ۳ سال است که می‌خواهد بیکاری را حل کند و تلاش‌های زیادی هم کرده ولی هنوز این مهم محقق نشده است.»

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنایه‌ای به حسن روحانی نوشته «رفع بیکاری و گرانی، نه با شعار ممکن است و نه با دست دراز کردن پیش هرکسی.»

وی در بخش دیگری از یادداشت خود از وجود «اشکالات نظام اداری و مدیریتی کشور٬ برخی فساد‌ها و تبعیض و پارتی‌بازی» در جمهوری اسلامی اظهار تاسف کرده است.

رضایی در ادامه نوشته خود از دولت‌ها خواسته تا «اجازه دهند انقلاب اسلامی، وارد اقتصاد ملی شود» و «اگر هم خودشان -دولت‌ها- نمی‌توانند، باید اجازه بدهند نیروهای انقلاب همان‌طور که شاه را بیرون کردند و صدام حسین را از خاک کشور فراری دادند، فقر، بیکاری و تبعیض را از این کشور بیرون کنند.»

افزایش فشار بر روحانی درباره اقتصاد مقاومتی

در دومین روز از سال جدید٬ حملات و فشار‌های محافظه‌کاران به دولت حسن روحانی به منظور اجرای دستور علی خامنه‌ای درباره طرح «اقتصاد مقاومتی» افزایش یافته است.

علی خامنه‌ای روز گذشته در پیام نوروزی خود بی‌آنکه نامی از دولت یازدهم ببرد٬ سال ۱۳۹۵ را سال «اقتصاد مقاومتی٬ اقدام و عمل» نام‌گذاری کرد و خواستار اجرای عملی این طرح شد.

از روز گذشته تاکنون رسانه‌های محافظه‌کار انتشار گفت‌و‌گو‌ها و یادداشت‌های انتقادی در این خصوص را آغاز کرده و تلاش می‌کنند دولت یازدهم را وادار به اجرای این طرح کنند.

سخنگوی دولت نیز روز گذشته اعلام کرده که این طرح در دستور کار هیات دولت قرار دارد٬ اما محافظه‌کاران می‌گویند مقام‌های دولتی در این زمینه تنها شعار می‌دهند.

خامنه‌ای به همراه گروهی از محافظه‌کاران از رویکرد دولت حسن روحانی به غرب و «بی‌توجهی» به توان داخلی انتقاد دارند و این مساله را بارها در سخنرانی‌ها و موضع‌گیری‌های خود اعلام کرده‌اند.

دور تازه این حملات و فشار‌ها از روز گذشته آغاز شده و خبرگزاری‌های تسنیم٬ فارس و برخی سایت‌های محافظه‌کار ده‌ها مصاحبه و مطلب از نمایندگان مجلس منتقد دولت در این زمینه منتشر کرده‌اند.



حقیقتگو March 21, 2016 04:51 PM

بله بعد از روان شدن میلیاردها دلار از تحریم آزاد شده به جیب علی خامنه ای و فک و فامیل هایش و پاسدارچی هایش هنوز مردم همیشه مطیع ایران حتی رقمی کوچک از آن میلیاردها سهمشان نمی شود و در حقیقت مردم هنوز در تحریم مالی غیرقابل انکار علی خامنه ای و اقصتصاد ورشکسته بسر می برند آخوند روحانی پادوی دربار خامنه ای بدرستی واقف است که باید مخارج سنگین حکومتگری و قشون دولتی ها و استخدامی ها و صندلی نشینان را از جیب مردم همانند گذشته بیرون بکشد ولی با این تفاوت که با عذر اقتصاد مقاومتی اجازه چپاولگری و دستبرد به اندوخته مردم در بانک ها را دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


freedom March 22, 2016 10:01 AM

ای رضایی مفت خور اگر کشور به این روز افتاده ، یک علت داره ، ان هم سپاه است ، شما مفت خورها و قاچاقچیها اقتصاد ایران را ویران کردید ،
حالا با این چرت و پرتها کاری عوض نخواهد شد ،
تنها ره رهای از این بد بختی این است که تو و
امسال تو گورتان را گم کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: