آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 4 فروردین ماه 1395 = 23-03 2016

داعش در جاده‌های ایران است نه قلب اروپا

جانشین فرمانده ناجا گفت: در ایام تعطیلات نوروزی تاکنون به طور متوسط هر یک ساعت یک نفر در جاده‌های کشور در اثر تصادف کشته شدند.

به گزارش بهارنیوز، در انفجارهای انتحاری داعش در بروکسل، قلب اروپا، ۳۴ نفر کشته شدند. این درحالی است که تنها در سه روز نخست سال ۹۵، بیش از ۲۰۰ ایرانی در جاده ها کشته شده اند.

از ظهر دیروز افسوس می خوریم که داعش در بروکسل چهار عملیات انتحاری داشته و ۳۴ نفر کشته شدند. اصلا هم توجه نمی کنیم در روزهای نخست تعطیلات سال ۹۵ هر ساعت حداقل یک نفر در جاده ها کشته شده است.

جانشین فرمانده ناجا هم البته تعبیر تکان دهنده‌تری دارد؛ کشته‌های سفرهای نوروزی تا این لحظه 13 برابر کشته‌های انفجارهای انتحاری بروکسل است!

واقعا میدان جنگ کجاست؟ جاده های ایران و یا قلب اروپا؟



آرش March 23, 2016 09:01 PM

امسال ٣٨ سال شد كه داعش مملكت مارو اشغال كرده و روز به روز ايران و ايرانى رو به نابودى مى كشند ولى از ترس جانمان هيچ راهكارى براى نجات خود و سرزمينمان نداريم ، متاسفانه نسلى هستيم كه شرمنده پدرانى ست كه در طول تاريخ كهن اين سرزمين براى نجات ايران جانفشانى هايى كردند كه ايران زنده بماند
به پسرم وصيت كردم كه رو سنگ قبرم تاريخ تولد و وفات را ننويسد تا آيندگان نفهمند در چه دوره ى بى غيرتى زندگى كردم ، اوف بر ما

گزارش یا اعتراض به این نظر


giti March 23, 2016 09:05 PM

قطعا در جادهای ایران و در سراسر ایران اما جهان سوم را دنیا اهمیت نمیدهد ما هم نباید به اروپا اهمیت دهیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: