آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 4 فروردین ماه 1395 = 23-03 2016

حملات تروریستی در اروپا؛ بیانیه آمریکا و داعش

شماری از اتباع آمریکایی در انفجارهای بروکسل زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دولت آمریکا به اتباع این کشور نسبت به خطرات احتمالی سفر به اروپا در پی انفجارهای بروکسل هشدار داد.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای به شهروندان آمریکا هشدار داد گروه‌های تروریستی برای انجام حملات در کوتاه‌ مدت در کشورها اروپايی برنامه‌ ریزی کرده ‌اند و ممکن است رخدادهای ورزشی، مراکز گردشگری، رستوران‌ها و مراکز حمل ‌و نقل را هدف قرار دهند.


اتباع آمریکایی در بروکسل زخمی شدند

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شب گذشته در این باره گفت: شماری از اتباع آمریکا در حملات تروریستی بروکسل زخمی شده اند اما آمار دقیق آنها را در حال حاضر در اختیار نداریم.

وی افزود در حال حاضر نمی دانیم که آیا آمریکایی در این حملات کشته شده است یا نه. جان کری وزیر خارجه تماس تلفنی کوتاهی با همتای بلژیکی خود داشت و یک پیشنهاد کلی برای همکاری را مطرح کرد.


حملات بیشتری در پیش است

به گزارش رویترز، داعش، با صدور بیانیه‌ای تهدید کرد که حملات بیشتری در پیش است و روزهایی تاریک در انتظار کشورهایی است که در ائتلاف جهانی علیه داعش مشارکت کرده‌اند.

در این بیانیه آمده است: آنچه در آینده رخ خواهد داد از اتفاق‌های کنونی، بدتر و تلخ ‌تر خواهد بود. ما وعده روزهای سیاهی را برای ملت های غربی متحد در جنگ علیه داعش می دهیم.

این گروه تروریستی همچنین عکس‌هایی را منتشر کرده که در آنها عناصر این گروه در شهر رقه در سوریه در حال پخش شکلات در میان کودکان به مناسبت حملات بروکسل دیده می‌شوند.



احمد اکبری March 23, 2016 12:12 PM

سنگ بزرگ نشانه نزدن است؟این بیانیه بیانگر پایان عمر داعشیان است باید به این موضوع دقت نمود که سیاست بس غلط اوباما در مسئله سوریه و بیرون کشیدن نیروهای امریکایی از عراق خود مولود داعش گردید؟متاسفانه آقای اوباما می بایستی کشیش می شدند ؟تا سیاستمدار ؟ریاست جمهوری امریکا در قد وقواره ی اوباما نبوده ونیست؟او نیزبی گناه نیست؟توجه نمودید که اوبا ما می خواست برادر فیدل را (رائول که با همدستی بردازش پنج دهه کوبا را به اسارت درآوردند؟!) بغل کند؟! که او دست رد بر سینه اوباما زد؟؟! آیا اینه پیروزی ؟ و بدتر آنکه ایشان با ایل و طایفه رفتند ؟که این کارش در تاریخ ثبت شود؟ این کار نه تنها تاریخی نبود ؟بلکه افتضاح تاریخی گردید؟؟؟اوباما یکی از ضعیف ترین و ناتوانترین وساده لوح ترین و رئیس جمهورامریکا بوده و خواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: