آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 4 فروردین ماه 1395 = 23-03 2016

واکنش رفسنجانی به حاشیه سازی قصه پردازان

ایرنا: مسئول دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره حاشیه سازی های سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به جزیره کیش تکذیبیه صادر کرد.

در این تکذیبیه آمده است: گویا قصه پردازان خیالی دست از کارهای خویش بر نمی دارند و بر آنند تا شکست سیاسی خود در انتخابات 7 اسفند سال گذشته را با انتشار اخبار غیرواقعی توجیه نمایند.

در این تکذیبیه تصریح شده است: تازه ترین اقدام آنان، حاشیه سازی از سفر نوروزی آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر حسن روحانی به جزیره کیش است که امسال کینه جویانه تر از گذشته دست به قلم برده اند و یک سفر کاملا معمولی و مانند سال پیش را، امنیتی جلوه دهند.

«به خاطر تماس های مکرر مردم عزیز ایران از سراسر کشور با دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی و ابراز نگرانی آنها به خاطر خبرهایی که یک گروه شناخته شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی انتشار داده اند، به اطلاع هموطنان عزیز می رساند که اخبار مربوط به حاشیه های سیاسی و امنیتی سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی کذب محض است و شدیداً تکذیب می شود.»



amir March 23, 2016 12:41 PM

به اطلاع امت ولگرد در صحنه میرساند آیت العضما بهر شما مانی
به خاطر پیش گیری از مات شدن ناگهانی از جانب مقام عظما امامتان فعلا به کیش پناه برده اند تا شاید عجالتا از مات شدن در امان
بمانند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: