آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 فروردین ماه 1395 = 25-03 2016

انتشار تصاویر تروریستهای سایبری سپاه توسط FBI

سایت رویداد: به نقل از یو اس نیوز، آمریکا هفت هکر ایرانی را به جرم نفوذ در سیستم بانکی این کشور مورد پیگرد قضایی قرار داد. بر همین اساس، احمد فاطی، حمید فیروزی، امین شکوهی، محمد صادق احمدزاده، امید غفاریان، سینا کیسر و نادر ساعدی به دلیل آنچه که مقامات آمریکایی حمله به 46 نهاد مالی و سد نیویورک عنوان می‌کنند، مورد پیگرد از طریق FBI قرار گرفتند.

مقامات امنیتی اف بی آی مدعی هستند به احتمال فراوان این افراد در داخل ایران هستند و برای سازمان اطلاعات تهران کار می کنند. این هکرها به زیرساخت های آمریکا حمله و قصد انجام عملیات خرابکارانه در شهرهای بزرگ این کشور مانند نیویورک داشتند. یکی از مقامات ارشد اف بی آی مدعی شد این هفت هکر ایرانی از طرف سپاه پاسداران ایران مورد حمایت هستند. این هکرهای ایرانی از سال 2011 تا 2013 دهها حمله سایبری به نهادهای مالی آمریکا انجام دادند. با این وجود، مقامات امنیتی آمریکا اعلام کردند به احتمال فراوان آنها در بدست آوردن اطلاعات ناکام مانده اند. حملات هکرهای ایرانی میلیون های دلار به شرکت های مالی آمریکا برای بازسازی خود هزینه تحمیل کرد.

در ادامه، این گزارش مدعی شد: حمید فیروزی، یکی از بهترین هکرهای ایرانی موفق شد به سیستم نگهداری سد "بومن اونیو" که در 20 مایلی شهر نیویورک قرار دارد نفوذ کند. این نفوذ سایبری می توانست به فیروزی (به وسیله تغییر سطح آب) برای نابودی سد و ایجاد فاجعه انسانی کمک کند.

بر طبق این ادعا این افراد برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کار می‌کرده‌اند و موسسات مالی از جمله بانک مرکزی آمریکا، شرکت و بورس اوراق بهادار نیویورک، بورس نیویورک و نزدک، و همچنین AT & T و سد نیویورک را هک کرده‌اند.

دو هفته پیش گزارش‌هایی منتشر شد که از اقامه دعوای دادستان‌های آمریکایی علیه هکرهای ایرانی در پرونده سد نیویورک حکایت داشت. اما پرونده پیچیده‌تری که وزارت خارجه آمریکا تنظیم کرده‌است، در زمانی مطرح می‌شود که تنها چند ماه از امضا و اجرایی شدن توافق هسته‌ای می‌گذرد.



پیشگو March 25, 2016 01:24 AM

مگه اینها رفیق آقای اوباما نبودند کلی پول گرفتند lol

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: