آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 فروردین ماه 1395 = 25-03 2016

اتباع آمریکايی در بین کشته شدگان انفجارهای بروکسل

به گزارش خبرگزاری فرانسه، امروز همزمان با سفر وزیر خارجه آمریکا به بلژیک اعلام شد که چند شهروند آمریکايی در انفجارهای روز سه شنبه بروکسل جان خود را از دست دادند.

جان کری برای ابراز همدردی با دولت و ملت بلژیک روز جمعه وارد بروکسل شد و در یک کنفرانس خبری از جمله گفت: حملات داعش در اروپا تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر شکست های این گروه در سوریه و عراق است.

نخست وزیر بلژیک نیز در این کنفرانس خبری مشترک گفت: قربانیان انفجارهای بروکسل از ۴۰ کشور مختلف هستند.

یک زن جوان آمریکايی که در انفجار فرودگاه بروکسل دچار سوختگی شده و هم اکنون در بیمارستان بستری است، گفته: درست لحظه ای که به محل بازرسی رسیدم صدای انفجار مهیبی به گوش رسید. یک لحظه انگار آخر دنیا بود.



Reza March 25, 2016 07:03 PM

ياد مياد هر وقت حرف امريكا ميشد افكار عمومي مردم ايران و دنيا امريكا رو يك كشور قدرتمند و حامي دمكراسي در جهان و مخالف حكومت تروريسمي و ضد مردمي اخوندها ميدونستند ولي از زماني كه اقاي اوباما ريس جمهور امريكا شد حمايتهاي غير مستقيم ايشان از حكومت ايران خصوصا در زمان اعتراضات سال ٨٨ باعث شد الان همه تو ايران فكر كنتد امريكا دستش با اين اخوندها يكيه و قدرت گرفتن ترريسمها درعراق و سوريه و ساير نقاط دنيا حاصل همين تفكر غير قاطع و دوگانه اقاي اوباما بوده است به جاي اينكه ريشه تروريسم پروري در ايران و عراق و سوريه خشك شود اقاي اوباما و همكارانش به فكر توافق با حكومت ايران هستند در نتيجه نه تنها از فشار تروريسمها كم نشده بلكه روز به روز هم قوي تر شده اند تاريخ در اينده روشن خواهد كرد اين موضوع را

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: