آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 فروردین ماه 1395 = 25-03 2016

اقدام نمادین مسجد بروکسل برای همدردی با قربانیان

مسجد جامع بروکسل در اقدامی نمادین با قربانیان انفجارهای تروریستی اخیر این شهر ابراز همدردی کرد.

به گزارش یورونیوز، مسجد جامع بروکسل در این اقدام نمادین به نشانه همدردی با قربانیان حملات تروریستی اخیر پرچم‌های بلژیک و اتحادیه اروپا را در ورودی این مسجد نصب کرد.

دو تن از مسلمانان حاضر در این مسجد در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اعلام کردند: حوادث روز سه‌شنبه بروکسل بسیار ما را متأثر کرد؛ چرا که ما مسلمانیم و چنین حوادثی به طور کلی بر ما دشوار است.

آنان تأکید کردند: کسانی که مرتکب چنین جنایتی شدند مسلمان نیستند؛ زیرا اسلام دین تسامح و محبت است و هیچ ربطی به اقدامات تروریستی ندارد.

امام جماعت مسجد جامع بروکسل نیز گفت: تنها محکومیت این اقدامات کافی نیست و باید در مقابل چنین حرکاتی به سرعت واکنش نشان داد.

.



فریبرز March 25, 2016 04:51 PM

توجّه داشته باشید که آن یکی که باعث انفجار شد الله بده بوده است، این یکی که اینها پرچمش را بر سر در مسجد زده اند الله خوبه است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


بی دین تبریزی March 25, 2016 05:20 PM

هرکس بگوید اسلام دین تسامح است، یا ماله کشی میکتد یا از اسلام جیزی نمیداند یا هردو اسلام یک دین سیاسی با جهان بینی فاشیستی است در اسلام چند نوع انسان وجود دارد که حقوق هیچکدام برابر نیست و حقوق انسان ار عبودیت و بندگی سرچشمه میگیرد، نه از انسان بودن انواع انسان در اسلام عبارتند از: مرد آزاد، مرد برده، زن آزاد، زن برده، شیعه، سنی، کافر ذمی، کاقر حربی، بدبخت ترین انسان در فرهنگ اسلام زن غیر مسلمان و برده میباشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: