آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 9 فروردین ماه 1395 = 28-03 2016

اوین؛ آیت ‌الله هنوز فرزندش را ندیده است

خبرگزاری فارس: دیدار نوروزی مهدی هاشمی با خانواده در اوین/ آیت‌الله هنوز فرزندش را ندیده است

وکیل خانواده هاشمی از دیدار نوروزی مهدی با خانواده‌اش در زندان اوین خبر داد و گفت: این در حالی است که آیت الله هنوز فرزندش را ندیده است.

سید وحید ابوالمعالی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که آیا مهدی هاشمی در ایام نوروز به مرخصی رفته است یا خیر گفت: از سوی وکلای مهدی هیچ درخواستی مبنی بر مرخصی نوروزی مطرح نشد.

وی با بیان اینکه مهدی هاشمی در ایام نوروز به مرخصی نیامده است گفت: البته وی با خانواده‌اش دیدار داشته است.

ابوالمعالی با بیان اینکه هنوز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مهدی را ملاقات نکرده است گفت: اما خانم مرعشی و سایر بستگان مهدی به مناسبت سال نو با مهدی هاشمی در زندان ملاقات کردند.




احسان March 28, 2016 04:49 PM

خيلى جالبه اكبر كوسه مى ترسه بره اوين با طوله ش ملاقات كنه، شايد فكر اينكه يه روز خود اشغالش رو بندازن اون تو اذيتش مىكنه يا اينكه نمى خواد ببينه مردم بدبخت رو كجا مىفرستاده و تونجا اونارو شكنجه مى كرده ،
اى خدا ميشه يه روز اين حرومزاده رو بندازن اون تو بعد با تو سرى بيارندش توى تلوزيون كه به جرايم و خيانتاى خودش اعتراف كنه! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


یوسف گمگشته March 29, 2016 09:34 AM

بزودی خواهیم دید ان روز را که این آخوندها را میندازند به زندان من نظرم این هست که بعد از دستگیری و انداختن زندان طوری بشود که من و شما بتونیم بریم برای نگاه کردن آنها و پول بلیت هم باشد که منبع در آمد شوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: