آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 10 فروردین ماه 1395 = 29-03 2016

ورود اف بی آی به پرونده ضراب و خامنه ای

اقتصاد مُقاومتی" آیت الله علی خامنه ای و همدستان نظامی و امنیتی اش بر پیشینه تبهکارانه ای تکیه زده است که با آقایان زنجانی و ضراب هویت می یابد و مُعرفی می شود.
****

منصور امان

سبقت رضا ضراب از علی خامنه ای

هنوز رهبر باند ولایت و شُرکایش دوخت کیسه ای که زیر تابلوی "اقتصاد مُقاومتی" برای دوران "برجام" در دست دارند را به پایان نبرده اند که پروژه قبلی غارت اقتصادی آنها در دوران تحریمها با اسم رمز "جهاد اقتصادی"، از آنان سبقت می گیرد.

آقای رضا ضراب، یکی از کارگُزاران پروژه پُر منفعت و طلایی مزبور، خود را به مقامهای قضایی آمریکا تسلیم کرده است. این خبر خوبی برای "کاسبان تحریم" که آستینها را برای باز کردن دُکان تازه ای بالا زده اند نیست. آنها در این بُرش زمانی، کمتر از هر هنگام دیگر به سرکشی به دفاتر دُکان قبلی شان و ورق زده شدن آن در برابر دیدگان همگان نیاز دارند.

آقای ضراب یکی از مشهورترین عوامل فعال در شبکه ای است که تحت هدایت آقای خامنه ای و گُماشتگان نظامی و امنیتی اش به بهانه "دور زدن تحریمها" تشکیل شده است. روزنامه نیویورک تایمز با استناد به منابع خود، از مُشارکت پنج تا ده هزار نفر در این شبکه خبر داده و ارزش اقتصادی فعالیت آنها را بین 300 تا 400 میلیارد دُلار تخمین می زند.

این میزان نزدیک به نیمی از رقم 700 میلیارد دُلاری است که منابع حُکومتی از درآمد نفتی در دوره هشت ساله دولت آقای احمدی نژاد، گُماشته ولی فقیه بر منصب ریاست جمهوری، آمار می دهند. آقای اسحاق جهانگیری، مُعاون اول حُجت الاسلام حسن روحانی، در سال 1393 پیرامون محل خرج و یا نشانی این بخش از درآمد مزبور گفت: "ما نفهمیدیم در این 5 سال گذشته پول نفت کُجا رفت."

دستگیری آقای ضراب هنگامی صورت گرفته است که آقای خامنه ای و شُرکا به شدت در حال تلاش برای رها ساختن گریبان خود از پرونده لو رفته شریک و همدست وی، آقای بابک زنجانی، هستند. آنها توسُط یک مُحاکمه بی سر وته و نمایشی، برای بستن دفتر کارگُزار لو رفته خود خیز برداشته اند. حذف وی از صحنه، یک بازی بُرد – بُرد می توانست باشد که هم باقی ماندن پول به تاراج رفته (2 میلیارد و 700 میلیون دُلار) در کیسه اربابان آقای زنجانی را تضمین می کرد و هم به خود آنها مصونیت می بخشید.

وارد شدن آقای ضراب به بازی از دروازه فلوریدا، این مُحاسبات را به گُذشته سپرده است. او که چنین می نماید در هراس از مُعامله بر سر خود تُرکیه را ترک کرده، اسرار زیادی از تجارت "دور زدن تحریمها" در چمدان دارد. آقای ضراب مُهره کلیدی پروژه آقای خامنه ای و شُرکا در تُرکیه بوده و به واسطه همین نقش، به بالاترین سطحهای دولتی این کشور و به ویژه آقای اردوغان دسترسی داشته است.

بیانیه رییس اف بی آی پس از اعلام اتهامهای آقای ضراب از سوی دادستان، گویای ارزیابی دستگاه قضایی آمریکا از این پرونده و جهتی است که تحقیقات در باره آن جریان خواهد یافت. آقای دیگو رودریگز گفت: "کیفرخواستی که امروز صادر شد، پیامی به شُرکای حقیقی متهم است که کوشش می کنند خود را پنهان کنند."

"اقتصاد مُقاومتی" آیت الله علی خامنه ای و همدستان نظامی و امنیتی اش بر پیشینه تبهکارانه ای تکیه زده است که با آقایان زنجانی و ضراب هویت می یابد و مُعرفی می شود. تنها جایگاهی که آنها امروز می توانند از فراز آن راهکار اقتصادی ارایه دهند و در باره "تولید داخلی" موعظه کنند، پُشت میله های زندان است.



سام March 29, 2016 09:26 AM

با درود: پس از صدور حکم اعدام از سوی شعبه 15 بیدادگاه انقلاب رژیم توسط صلواتی رئیس این شعبه پس از مدت کوتاهی هم سویی با دستگیری رضا ضراب و سه تن دیگر از همدستان بابک زنجانی واسطه های اصلی این اختلاس نجومی از بانک مرکزی ایران در آمریکا نشان دهنده همکاری تنگا تنگ سازمان سیاه و قوه قضایی آمریکا با حکومتهای جنایتکار داعش تهران و آنکارا، ترکیه به هدف از میان برداشتن تمامی سرنخهای اصلی و سرپوش نهادن مبلغ این اختلاس بسیار هنگفت بوده که علاوه بر هویدا گردیدن دستان ناپاک عاملین اصلی در پس پرده  این ماجرا (مجتبی خامنه ای و پسر اوردغان رئیس جمهور ترکیه با مشارکت افرادی خاص و نا مشخص از آمریکا) برای انتقال دلارهای نفتی مردم ایران توسط همین عناصر با واسطه گری بابک زنجانی و  رضا ضراب ابتدا به ترکیه و سپس سرازیر شدن دلارهای غارتی از ایران بسوی بزرگترین بازار سهام جهان در نیویورک 'والستریت، بدینگونه یکی از بزرگترین اختلاسهای تاریخ در جهان توسط همین عناصر انجام میشود
البته یاران ما از میزان واقعی این اختلاس سرسام آور اطلاع دقیقی در دست ندارند اما بارصد دقیق یاران متخصص، اقتصادانان ما در والستریت حاکی از آن است که با تزریق حدود 250 میلیارد دلار بتدریج  طی سالهای 2012 به بعد  در این بازار سبب تلاتم شدید بی سابقه و تاثیرات غیر منطقی آن در حافظه سرورهای هدایت کننده کامپیوترهایی که وظیفه اصلی خرید و فروش سهام بصورت هوشمند و پویا در این مرکز بعهده آنها میباشد را مختل ساخته بشکلی که ماشینهای  خرید و فروش سهامداران دیگر قادر به ردیابی درست از چگونگی وضعیت بازار بهم ریخته سهام در نیویورک نیستند
 پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان March 30, 2016 05:50 AM

درود بر آقای امان و سام گرامی پس با این وجود  اضافه بر گفته های جناب سام امکان کشته شدن ضراب از طریق  واجبی خوروندن یا یک راه دیگه ای بوسیله بازجویان و اعلان خودکشی در زندان از طرف قوه قضایه آمریکا خیلی زیاد هست البته بعد از اعدام رنجانی بدست رژیم ایران بطور کاملا اتوماتیک همه اسرار این پرونده اختلاس خیلی بزرگ برای همیشه تو اداره بایگانی سازمان سیا دفن میشه اما خوب همه این اماها و اگرها بستگی به چگونگی تصمیم ارباب اصلی آخوندهای جنایتکار یعنی آمریکا در این ماجرا داره

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهنام April 5, 2016 11:32 PM

بزودی لیست تمامی افرادایرانی را که در دوران احمدی نژاد با کمک دلا لان ونزوالا در پاناما حسابهای مخفی و رمز دار باز کردند و درامدهای غارت شده از دلارهای نفتی ایران را در ان حسابها واریز کردند اعلام خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: