آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 1 اردیبهشت ماه 1395 = 20-04 2016

واکنش روحانی به تشکیل گشت ارشاد نامحسوس

روحانی: کرامت انسانی مقدم بر دین است

ایسنا: رییس جمهور در پاسخ به سوالی درباره راه‌اندازی گشت اخلاقی نامحسوس و واکنش دولت در برابر آن گفت: طرح‌هایی در کشور اجرا می شود که بخشی از آن مربوط به دولت می شود و بخشی از طرح‌ها نیز مربوط به دستگاه های دیگر مثل قوه قضائیه یا دیگر نیروهاست.

روحانی افزود: اولین وظیفه ما در قبال مردم احترام به شخصیت و جایگاه و کرامت مردم است. کرامت انسانی را خدا به انسان‌ها داده و این کرامت مقدم بر دین است. کرامت همه باید حفظ شود.

این در حالیست که فرمانده انتظامی تهران با دفاع از طرح گشت ارشاد نامحسوس گفته: مردم انتظار دارند ما ایجاد امنیت و آرامش کنیم. از جمله این مسایل امنیت اخلاقی است و یکی از ماموریت های پلیس این است.

وی افزود: قرار شده با هماهنگی قوه قضاییه اقداماتی برای ایجاد احساس امنیت در سراسر کشور داشته باشیم. نامحسوس بودن این همکاران هم مربوط به این است که با لباس فرم نیستند.

در همین حال مجتبی شاکری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه کنترل نامحسوس پلیس ممکن است زمینه سوء استفاده را برای عده ای فراهم کند، گفت: نمی توان جامعه را همواره در شرایط امنیتی نگه داشت.



پیشگو April 21, 2016 09:04 AM

علی رهبر این دله دزدها که به نام محسوس قالب کردی نمیتونند جلو ریزش رو بگیرند این بد بخت ها واسه یک لقمه نون دم تکون میدهند حالا هرکدومشون گاو پیشانی سفید محلشون هستند داری جنگ داخلی تدارک میبینی
برای نجات تن لشت دست از کشتار مردم نجیب ایران بردار که الله هم به تو کمک نمیکند عاقبت به چنگال عدالت گرفتاری

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: