آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 7 اردیبهشت ماه 1395 = 26-04 2016

اسلامگرایان جنایت تازه ای در بنگلادش آفریدند

اسلام‌گرایان بنگلادشی زنجیره‌ای از قتل‌های وحشیانه را در این کشور به راه انداخته‌اند. روز دوشنبه دو روز پس از قتل یک استاد دانشگاه، این بار شبه‌نظامیان اسلام‌گرا یک فعال برجسته حقوق همجنس‌گرایان را که در سفارت آمریکا مشغول به کار بود، به همراه دوستش در آپارتمانی در داکا به قتل رساندند.

به گزارش دوبچه وله به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس داکا می‌گوید پنج یا شش مهاجم اسلام‌گرا با لباس مبدل در نقش پیک به آپارتمان سولاز منان ۳۵ ساله هجوم بردند و با سلاح‌های سرد او و دوستش را سلاخی کردند.

شاهدان عینی به رویترز گفته‌اند که مهاجمان پس از آن که یک مامور پلیس را هم زخمی کردند، در حالی که فریاد "الله اکبر" سر می‌دادند از صحنه گریختند.

سولاز منان سردبیر اولین مجله همجنس‌گرایان و دگرباشان جنسی در بنگلادش بود. او به خاطر فعالیت‌هایش در آژانس توسعه بین‌المللی ایالات متحده (USAID) به استخدام سفارت آمریکا در داکا هم در آمده بود.

جان کربی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، سولاز منان را "از اعضای محبوب خانواده سفارت آمریکا در داکا" خواند و اعلام کرد که از این "قتل وحشیانه" حیرت‌زده شده است. به گفته او منان "از مدافعان شجاع حقوق دگرباشان جنسی و حقوق بشر بود."

کاخ سفید از دولت بنگلادش خواسته تا مهاجمان را به سزای اعمال‌شان برساند. چندین مورد از حملات مشابه در روز دوشنبه در بنگلادش گزارش شده، اما هنوز مشخص نیست که رابطه‌ای میان این حملات و قتل‌ها وجود دارد یا نه.

بنگلادش با ۱۶۰ میلیون جمعیت، اکثریتی مسلمان دارد. این کشور در ماه‌های اخیر شاهد رشد حیرت‌انگیز حملات به کنشگران لیبرال بوده است. از فوریه ۲۰۱۵ تا کنون پنج وبلاگ‌نویس و فعال نشر و رسانه در بنگلادش با سلاح‌های سرد به قتل رسیده‌اند.



حقیقتگو April 26, 2016 11:43 AM

خدواند متعال هم که به نقل ازروایت های مختلف قراره تنها باشه و شریکی نداشته باشه نمی تونه موجودیت اهریمن و شیطان رو در قلمروی خدائیش انکار کنه- البته در طبیعت جانورانی هستند مانند قورباغه ها که در آب متولد میشوند ولی بدلیل تغییر شکل دادن سیستم تنفسی شان به عبارتی باید خشکی نشین شوند- البته این فلسفه قورباغه به شکل و فرم دیگر برای انسان ها هم صدق می کنند که مانند انسان متولد میشوند ولی طبق خواسته ذات و سرشتان مجبور به تغییر ماهیت انسانی به شیطان و شیطان گرائی میشوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: