آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 8 اردیبهشت ماه 1395 = 27-04 2016

آمریکا؛ خامنه ای: چرا ما بد بینیم + فیلم

خامنه ای امروز در دیدار با افرادی که تلویزیون جمهوری اسلامی آنها را "کارگر" می نامید، گفت: جامعه‌ کارگری یک جامعه‌ وفادار به انقلاب و نظام است.

خامنه ای که به مناسبت هفته کارگر سخنرانی می کرد، گفت: هر کس در جامعه به کاری مشغول است، کارگر است. یک مدیر، یک استاد دانشگاه و ... همه کارگرند.

خامنه ای در ادامه به مشکلات پسابرجام اشاره کرد و گفت: آمریکايی ها روی کاغذ می‌نویسند بانک‌ها با ایران معامله کنند اما جوری اقدام می‌کنند تا کسی با ایران وارد معامله نشود. می‌گویند ایران ممکن است به علت حمایت از تروریسم مورد تحریم قرار گیرد. پیام این مطلب این است که برای معامله با ایران اقدام نکنید و در نتیجه عملا بانکها و سرمایه‌داران خارجی از تعامل با ایران به هراس می‌ افتند.

خامنه ای گفت: آمریکایی های غیرقابل اعتماد با اصرار بر تحریم های مختلف تلاش می کنند با ایجاد ایران هراسی عملا در راه تعاملات اقتصادی جمهوری اسلامی با خارج مانع تراشی کنند.

خامنه ای گفت: آمریکا اخلال و خدعه می ‌کند و بعد گلایه می‌کنند که چرا ما بد بینیم. من بارها گفته ام که نمی توان به آمریکاییها اعتماد کرد و اکنون علت این مسئله در حال روشن شدن است.

خامنه ای افزود: آمریکايی ها ادعا می کنند که دلیل همکاری نکردن کشورهای خارجی، اوضاع داخلی ایران است در حالیکه اوضاع داخلی ایران به کوری چشم دشمنان، بسیار خوب است.

خامنه ای گفت: ما با چنین دشمنی طرف هستیم و برای هر فعالیتی که می خواهیم انجام دهیم باید وجود این دشمن را مفروض بگیریم.




www.youtube.com/watch?v=2qFhYf40SQQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان April 27, 2016 08:45 PM

منظور از دشمن دشمن گفتن علی شیره ای جلوی این مزدورا تحت عنوان کارگر اینه که میگه یعنی آمریکا ممکنه دست از حمایت نامحسوسانه از قدرت پوشالیش برداره و بیم اونو داره که او را در مقابل دشمن اصلی و رژیم جنایتکارش یعنی مردم ایران تنها بگذاره

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak April 28, 2016 05:56 AM

بی شرف دشمن ایران ومردم ایران شخص خودتی همه میدونند که خدعه کار اون کثافت مثل خودت که گور به گور شده و توی حرامزاده است , ببین سرانجام روزی خواهد رسید که زجرهایی که تو و مزدوران کثیفت و خانوادهات به سر این مردم فلکزده آوردید پاسخگو شوید در ان روز آرزوی مرگ خواهید کرد چرا که خانواده ای نیست که تو و حکومت کثیفت عزادارش نکرده اید از تجاوز به اطفال و خواهران ما ,تا جنایات وحشیانه همانند جگر گوشه ملت ایران یا به واقع ساخاروف ایران کوکبی دانشمندی که کلیه اش را سرطان فرا گرفته
ولی توی بی وجدان پاهایش را به تخت بیمارستان میبندی ای تف به تو ای یزید زمانه مطمان باش خداوند کوکبی دمار از روزگارت در میاورد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: