آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 11 اردیبهشت ماه 1395 = 30-04 2016

هجوم هواداران مقتدی صدر به پارلمان عراق

مقتدی صدر که به اوضاع سیاسی نابسامان و فساد در کشورش اعتراض دارد از هواداران خود خواست همچنان در خیابان‌های پایتخت بمانند و به تحصن خود ادامه دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه اسکای نیوز، در پی ایراد این سخنان از سوی مقتدی صدر، هواداران وی که در دروازه‌های منطقه خضراء (منطقه حفاظت شده) تحصن کرده بودند خشمگین شده و تلاش برای ورود به منطقه خضراء را آغاز کردند. جریان صدر از هوادارانش خواسته تحصن خود را به داخل منطقه خضراء و داخل پارلمان بکشانند.

تنها دقایقی پس از سخنان مقتدی صدر صدها تن از هواداران وی مقر پارلمان را اشغال کردند و وارد سالن اصلی نهاد قانون‌گذار این کشور شدند.

همزمان با سخنان مطبوعاتی صدر، پارلمان عراق نیز نتوانست جلسه امروز بررسی کابینه جدید این کشور را برگزار کند و نخست وزیر نیز از حضور در پارلمان امتناع کرد.

با این تحولات پیش بینی می‌شود که اوضاع سیاسی در عراق دست کم تا چند ماه آتی همچنان آشفته بماند.



مخالف April 30, 2016 07:31 PM

این حرکت درست باید در ایران انجام بشه ، ولی ما در ایران یک رهبر مستقل نداریم که از مردم بخواد که بساط فساد خامنه ای و باندش رو زیر و رو کنند ،،دل ما مردم به اصلاح طلبان حکومتی خوشه که اونها هم موافق تغییرات سطحی در رژیم و مخالف سرنگونیش هستند ،،،مردم ما باید خودمون در فرصتهایی که پیش میاد به خیابانها بریزیم ،نمونش همین روز کارگر،،،،از این موقعیتها باید بهتر استفاده کرد ،،،رژیم خامنه ای الان شکننده تر از هر زمانیست فرصت رو نباید از دست داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: