آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 11 اردیبهشت ماه 1395 = 30-04 2016

کشته شدن مشکوک محافظ شخصی خامنه ای

برخی منابع در ایران از کشته شدن یکی از محافظان شخصی رهبر جمهوری اسلامی خبر داده‌ اند. چنانچه در تصویر مشخص است وی از افراد حفاظت نزدیک خامنه‌ ای محسوب می ‌شد.

به گزارش دیگربان، این منابع نوشته‌اند که پاسدار حسن اکبری از اعضای سپاه «ولی امر» بوده که روز شنبه در جریان آموزش نیروهای پاسدار کشته شده است.

روابط عمومی سپاه پاسداران نیز با انتشار اطلاعیه‌ای کشته شدن این عضو سپاه را تائید و اعلام کرده وی «به دلیل نقص فنی سلاح» جان خود را از دست داده است.

از جزئیات مرگ این محافظ علی خامنه‌ای گزارشی منتشر نشده است.

در اطلاعیه سپاه از حسن اکبری به عنوان افسر آموزش سپاه حفاظت «ولی امر» نام برده شده است.



اهورا April 30, 2016 06:20 PM

این اتفاق کاملا تصادفی بوده و اگر کسی فکر میکنه از جماعتی که دنبال این مردک و بعنوان محافظ براش کار میکنند کسی طرح یا برنامه ای برای سر به نیست کردنش داره که اینجور چیزی غیرممکنه،چون همشون وطن فروش و بی غیرتند در ضمن اینکه منافع زیادی هم از ندانم کاری این ملعون و باند بی حیثیتش نصیبشون شده و خواهد شد ،،مویی از خرس کندن غنیمت ،،یک جا ،،،ش کمتر ،،امیدوارم که اینجور تیرهای غیبیی کلک تو خامنه ای رو بکنه ،،،مرگ بر تو و حکومت فاسدت ،،،

گزارش یا اعتراض به این نظر


زهرا نظر May 1, 2016 04:18 AM

مردی که زیاد میدانست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Iran May 1, 2016 10:21 AM

Islamic Execution May 2, 2016 08:59 AM

چندی پیش فرمانده نیروهای حفاظتی شیخ نصر الله در لبنان دستگیر و بطور مخفی و سری محاکمه و به اعدام محکوم شد او به جرم جاسوسی برای موساد و دولت اسرائل دستگیر شده بود احتمال اینکه این پاسدار هم به همان جرم شناسایی ولی بخاطر حساسیت عمومی و باعواقب ناخوشایند نمیتوانستند او را دستگیر کنند، او را با این بهانه تمرینات آموزشی اعدام کردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: