آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 12 اردیبهشت ماه 1395 = 01-05 2016

سخنان شنیدنی ناطق نوری در باره آخوندها

دیگربان: علی‌اکبر ناطق نوری٬ رئیس دفتر بازرسی علی خامنه‌ای گفته «در حال حاضر وضعیت به گونه‌ای است که تا پول به حساب وعاظ نریزند و قبض وصول نشود» حاضر به سخنرانی در برنامه‌های مذهبی نیستند.

ناطق نوری این مطلب را در مراسم سالگرد کشته شدن مرتضی مطهری بیان کرده و افزوده مطهری «با آن مقام علمی و بالایشان برای ۱۰ نفر موعظه می‌کردند و اصلاً بحث پول هم مطرح نبود.»

وی اضافه کرده «اما متأسفم که اکنون تا پول به حساب {روحانیون و واعظان} نریزند و قبض برای آن‌ها فرستاده نشود و وصول نکنند نمی‌آیند.»

ناظق نوری افزوده «اکنون برخی‌ها آن قدر برایشان شأن و منزلت مهم است که حاضر نمی‌شوند که به هیات ۱۰ نفره‌ای بروند یا اینکه به دیگران سلام کنند و یا در فلان جلسه‌ای حضور پیدا نمایند.»

سخنرانی و مداحی در برنامه‌های مذهبی از جمله مشاغل پر درآمد در ایران محسوب می‌شود که روحانیون و مداحان انحصار این بازار را در اختیار دارند.



حقیقتگو May 1, 2016 11:47 AM

مسلم است که ورود دودهای نعشه آوربه داخل بدن ازهر فرم و شکلی که باشد هزینه و مخارجی دارد که مشتری محترم باید تقبل کند پس بدون پول از دود خبری نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush May 1, 2016 08:07 PM

آخوند و مداح از دیدگاه من: اینها مردهای دست پرورده اسلام هستند که پول گرفته و در میان اتاق نشسته، گریه کرده، پرت و پلا گفته و گاهی‌ هم خود را کتک زده و دقیقاً ساعتی که روضه تمام شد ایست کرده، لبخندی زده و مجلس را ترک میکنند! روسپی؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: