آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 13 اردیبهشت ماه 1395 = 02-05 2016

حضرت آقا بیت المال را اینگونه قورت می دهند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به فساد حکومتی در ایران گفت: در حال حاضر به مرحله‌ای رسیده‌ایم که دستگاههای مسئول مبارزه با فساد خودشان به درجاتی از فساد آلوده شده‌اند.

احمد توکلی در یک برنامه تلویزیونی گفت: متأسفانه فسادها زیاد، شبکه‌ ای و سیستماتیک شده‌اند و مسئولان نیز از زندگی ساده فاصله گرفته‌اند.

وی در مورد مبارزه با فساد در جمهوری اسلامی نیز گفت: گاهی به بهانه این‌که آبروی نظام می‌رود، سری که درد نمی‌کند چرا دستمال می‌بندید، تطمیع، خرید رسانه مانع شفاف سازی می‌شود و در این صورت نمی‌توانند خدمات خود را در مبارزه با فساد به مردم بدهند.

توکلی بدون نام بردن از سران جمهوری اسلامی گفت: اگر فردی به نشستن در خانه‌ای لوکس با پول مردم فقیری که حتی پول تهیه داروی خود را ندارند، شد، مطمئن باشید بیت‌المال را درست مصرف نخواهد کرد. این فرد آن قدر حریص می‌شود که همه بیت‌المال را مثل گاوی با پوستش قورت می‌دهد.



Mahtab May 2, 2016 05:21 PM

فساد در این حکومت کثیف نهادینه شده وقتی رهبر نظام دزد و تمام ثروت کشور را در دست بگیرد و هر کجا و به هرکسی بده و خودش و خانواش هم با پول بیت المال زندگی لوکس دارند و نوه ۱ میلیون پوندی در انگلیس با پول ملت بخت برگشته ایران، امیدواریم این حکومت هر چه زودتر نابود شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


گوشه گیر May 2, 2016 09:15 PM

اب از چشمه گل آلوده ست ،،سرنخ تمام اختلاسها بعد انقلاب تا امروز به بیت رهبری وصل بوده ، برای ظاهر عده ای که در اختلاسها شریک بودند اعدام شدند ولی این اعدامها به خاطر اجرای عدالت نبوده،،بلکه برای بالا نرفتن پرده و نجات شاه دزد کشور،،سید علی خامنه ای بوده و خواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: